Mixningskonsulten Posted January 30, 2015 Report Share Posted January 30, 2015 (edited) Hej hej ! Jag är en låtskrivare/producent från norrland som bott i Stockholm i några år nu. Jag delar studio här i stan med två andra som också kommer från samma ställe. Har bl a studerat utbildningen Musikmakarna, men har hållit på med musikproduktion sen barnsben. Som många andra så är jag också "nygammal" på det här forumet (fast vara några år sedan jag var aktiv här senast). Men tänkte att det är bättre med en fresh start under samma namn som min verksamhet. Ingen aning hur forumet är idag, men jag tyckte det var ett rätt trevligt ställe och lätt att knyta nya kontakter. När jag känner för det kommer jag slänga in något inlägg här då och då under min fritid. Jag har tydligen redan gjort 5 inlägg (inkls denna).. *Whoohoo!* Utan att göra för mycket reklam 😛 så kan jag passa på att nämna att om du vill få ljudteknisk hjälp (och dylikt) med dina projekt, så är du varmt välkommen att besöka min hemsida som finns i min signatur! Edited January 30, 2015 by Mixningskonsulten Link to comment Share on other sites More sharing options...
D Vibe Posted February 13, 2015 Report Share Posted February 13, 2015 Hallihallå! 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claes Holmerup Posted February 13, 2015 Report Share Posted February 13, 2015 Hallå och välkommen! 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Roos Posted February 14, 2015 Report Share Posted February 14, 2015 Hej och välkommen:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mixningskonsulten Posted February 28, 2015 Author Report Share Posted February 28, 2015 Varma tack från mig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
drloop Posted February 28, 2015 Report Share Posted February 28, 2015 Haj! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts