Jump to content
Annons

Söker Sing-n-songwriter för singel


dreas

Recommended Posts

Hej

Är 25 år gammal och har producerat elektronisk musik fram och tillbaka i 10 år. Det var lite kort om mig.

Söker som en rad andra här på forumet efter en låtskrivare som har möjlighet till skriva och spela in sång själv.

Projektet är inte helt klart ännu men jag vill vara ute i god tid med att leta efter sångare då själv letandet kan ta tid. Själva mixningen av sången tar jag givetvis hand om.

I länken nedan är en halvfärdig andra hälft av låten där sången förslagsvis håller på fram till "droppet".

Kan även tänka mig att den kommer in igen efter det första 8 barsen av droppet. Det första breaket följer exakt samma ackord som det andra. Skillnaden är att det är lite lugnare med piano och lite pads etc.

Av de som är intresserade så vill jag självklart höra lite material ifrån er sida också.

Så släng in länkarna i era svar, PM:a dem, eller maila dem till contact.calewill@gmail.com.

Juridiska frågor tas givetvis vid ett senare tillfälle. Detta då berör både min amerikanska manager och det aktuella skivbolaget.

Så shoot! 🙂

/Andreas

soundcloud.com/calewill/c-id1-b2d2/s-BtAEW

Redigerat av dreas
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
Annons
  • 5 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...