Jump to content
Annons

Söker någon med diabetes typ 1


Badertheinvader

Recommended Posts

Hej!

Jag heter Marcus och jag har företaget Bermuda Productions i Göteborg. Min flickvän har diabetes typ 1 och det är anledningen till varför jag har någon koll över huvud taget att det finns i princip. Hon finns nu under mitt management som föreläsare.

Till saken, såhär är det att Bermuda Productions kommer släppa en låt 14/11 (världsdiabetesdagen) i samband med detta kommer vi släppa en video som ska promota låten. Allt som låten drar in går till diabetesfonden.

Jag undrar om någon här som har diabetes typ 1 kan tänka dis att spela in en video på 20-30 sekunder där du berättar att du har diabetes, vad du jobbar med, hur det påverkat/påverkar dig och avsluta med "ladda ner toppen av ett isberg på iTunes så är du med och stöder kampen mot diabetes".

Detta är rätt knappt med tid men om någon skulle kunna tänka dig att göra detta så snabbt som möjligt och sen skicka till mig så hade det varit sjukt grymt!

mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Annons

Även om ingen från forumet kunde medverka så tänkte jag lägga upp vad som blev.

Låten släpptes igår på iTunes och spotify, i samband med det släpptes en promovideo på youtube.

Kolla gärna in det.

Jag har gjort allt utom sånginsatsen på låten.

iTunes: https://itunes.apple.com/se/album/toppen-av-ett-isberg-feat./id937840849

Spotify: spotify:track:5GEki0urRJIpjkPZYd8F1x

Mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...