Jump to content
Annons

Intresserad av att bli bättre på elektronisk musik? Jag gör nu tutorials!


JamZam

Recommended Posts

Tjena allihopa!

Jag har varit inaktiv här på forumet ett bra tag nu, men tänkte snabbt hoppa in och meddela dom som är intresserade om att jag nu har börjat lägga upp videor med jämna mellanrum på Youtube med blandade, intressanta produktions-tips för elektronisk musik. Har än så länge två videor uppe och har den tredje inspelad. Mycket värdefull information finns att hämta! Även, förhoppningsvis, lite skön musik jag kommer lägga upp från mina egna släpp 😄

https://www.youtube.com/user/MissingIdentityMusic

Säg gärna vad ni tycker om videorna, försöker alltid höja kvallitén så mycket jag kan 🙂

Ha det gott tills vidare!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Säg gärna vad ni tycker om videorna, försöker alltid höja kvallitén så mycket jag kan 🙂

bra engelska

bra ljud på speakern - vilket påfallande ofta är en brist på liknande

nåt som slog mig var att du kanske borde förberett lite så du slapp stänga av tre pluggar på fyra kanaler innan du kommer till det läge du vill visa och att du plötsligt visar ett sätt som du inte använder men ändå på nåt sätt rekommenderar - lite onödig tid som går åt till nåt som du inte i första hand tänkt prata om

ta sånt efteråt istället isf

bra bild också vilket inte heller alltid är självklart hos vissa

jo - kom på en sak till: förstärk gärna viktiga bitar med en textrubrik i bild

Redigerat av Demonproducenten
Link to comment
Dela på andra sajter

bra engelska

bra ljud på speakern - vilket påfallande ofta är en brist på liknande

nåt som slog mig var att du kanske borde förberett lite så du slapp stänga av tre pluggar på fyra kanaler innan du kommer till det läge du vill visa och att du plötsligt visar ett sätt som du inte använder men ändå på nåt sätt rekommenderar - lite onödig tid som går åt till nåt som du inte i första hand tänkt prata om

ta sånt efteråt istället isf

bra bild också vilket inte heller alltid är självklart hos vissa

jo - kom på en sak till: förstärk gärna viktiga bitar med en textrubrik i bild

schysst, bra tips. Tackar för det, ska tänka på det i fortsättningen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...