PinkOne Postat 15 mars 2014 Postat 15 mars 2014 (redigerat) Hej hej! Jag heter Mirja. Jag Ă€r lĂ„tskrivare, artist och nybörjarproducent. Jag har producerat mig sjĂ€lv i 1 Ă„r nu. Jag hĂ„ller pĂ„ att jobba med ett projekt som heter "PinkOne Goes To Hollywood" som handlar om mig, min musik och min utveckling som artist. Det Ă€r en show pĂ„ Youtube dĂ€r jag provar och experimenterar för att utvecklas, hitta uttryck och sound och för att bryta mig loss frĂ„n mitt förflutna och bygga upp nĂ„gonting nytt och nĂ„gonting eget. Showen handlar om mig, min musik, mina drömmar och det Ă€r en slags fantasivĂ€rld dĂ€r allt möjligt kan hĂ€nda. Jag gör allt frĂ„n att skriva, producera, mixa, sjunga, rappa, dansa, koreografera, filma, klippa, regissera osv i den. 0% prestige, 100% hjĂ€rta. Det jag jobbar med just nu Ă€r först och frĂ€mst mitt andra singelslĂ€pp. Det Ă€r min lĂ„t "Boom Boom" som jag hĂ„ller pĂ„ att producera i studion just nu och som jag lagt upp hĂ€r. đ Jag producerade Ă€ven min första singel, nĂ„gra veckor efter att jag börjat med logic. En lĂ„t pĂ„ svenska som heter "Numret i min hand". https://play.spotify...YJRhiVVpKKNPs71 Och hĂ€r Ă€r mitt senaste avsnitt av min show. Det handlar om den 26 feb och ett födelsedagskalas. đ http://www.youtube.com/watch?v=RGxmloBMudU Det Ă€r lite om vem jag Ă€r och vad jag hĂ„ller pĂ„ med. Jag har gĂ„tt med hĂ€r för att bolla idĂ©er med folk, för att lĂ€ra mig nya saker, för att fĂ„ nya vĂ€nner, komma i kontakt med andra producenter och lĂ„tskrivare.. Man kan komma i kontakt med mig via: Min mail: pinkonegoestohollywood@gmail.com Min artistsida: www.facebook.com/pinkoneofficial Min insagram: www.instagram.com/pinkonegoestohollywood Eller bara hĂ€r pĂ„ mailen! đ /Mirja Redigerat 24 juni 2014 av PinkOne
sadomachine (oregistrerad) Postat 15 mars 2014 Postat 15 mars 2014 Hej och vÀlkommen till forumet. Kul projekt, hoppas att det ska gÄ bra för dej.
drloop (oregistrerad) Postat 15 mars 2014 Postat 15 mars 2014 HÀrligt! Det Àr en skön kÀnsla att göra allt sjÀlv. Kör hÄrt!
SadamJR Postat 15 mars 2014 Postat 15 mars 2014 Hej och vÀlkommen. Det börjar bli lite mer fruntimmer nu.
Gerterface Postat 20 mars 2014 Postat 20 mars 2014 Tjenare, trevligt att ha dig hĂ€r! Ett plus i kanten för den utförliga introduktionen av dig sjĂ€lv. đ
slejnard Postat 20 mars 2014 Postat 20 mars 2014 VÀlkommen hit! Kaffebryggaren stÄr stÀndigt igÄng i de inre regionerna av forumet... Fin presentation!
PinkOne Postat 15 april 2014 TrĂ„dstartare Postat 15 april 2014 Yeah! Verkar ju vara asbra stĂ€mning hĂ€r! đ Och KAFFETRĂ DEN- HAHAHAHA! Wtf! đ LĂ€gg upp fortsĂ€ttning pĂ„ den!! đ Och tack igen för det varma vĂ€lkomnandet! đ Och MĂ„sart, hĂ€r Ă€r del 5 i min show! La upp den tidigare ocksĂ„ i nĂ„n annan trĂ„d.. Har proddat, men fĂ„tt hjĂ€lp av en grym mixare frĂ„n SkellefteĂ„ som heter Fritte ifall nĂ„n kĂ€nner honom. đ Det Ă€r inte riktigt det hĂ€r countrypop-soundet som jag Ă€r ute efter, men blev helt tokig av att sitta och leta synth- och trumljud sĂ„ bestĂ€mde mig för att skriva nĂ„t som Ă€r lĂ€ttare att prodda... Och dĂ„ blev det den hĂ€r. đ https://www.youtube.com/watch?v=1_XObcJoQRk
Demonproducenten Postat 2 maj 2014 Postat 2 maj 2014 (redigerat) Det Àr en Nicki Minaj-lÄt, men jag har skrivit om texten i den sÄ den handlar om mig och Max. undvik detdu verkar ha talang för att stÄ pÄ egna ben men en del av "mystiken" kring dig försvinner med all utlÀmnande förklaring artister vill man inte kÀnna - dom vill man se upp till pÄ piedestal öva lite pÄ lÀppsynken sÄ Àr det bara en tidsfrÄga Redigerat 2 maj 2014 av Demonproducenten
PinkOne Postat 4 maj 2014 TrĂ„dstartare Postat 4 maj 2014 undvik det du verkar ha talang för att stĂ„ pĂ„ egna ben men en del av "mystiken" kring dig försvinner med all utlĂ€mnande förklaring artister vill man inte kĂ€nna - dom vill man se upp till pĂ„ piedestal öva lite pĂ„ lĂ€ppsynken sĂ„ Ă€r det bara en tidsfrĂ„ga Hej! Tack för din feedback! Jag förstĂ„r precis vad du menar och sĂ€tta upp mig sjĂ€lv pĂ„ en pedestal och köra rock star attitude och bygga mystik det gör jag nog ganska mycket, det Ă€r en ganska stor del av mitt artisteri, min person och koncept med min show, men just i detta forum och sammanhang kĂ€nner jag inte riktigt att jag Ă€r artist och alla andra deltagare Ă€r publik. Det skulle kĂ€nnas konstigt... HĂ€r kĂ€nns det najs att vara personlig och berĂ€tta lite om det jag gör och varför, om min musik, mina idĂ©er och ambitioner.. KĂ€nns som att det Ă€r mer passande hĂ€r för att hitta folk att jobba med, bolla idĂ©er med och komma i kontakt med Ă€n att vara mystisk och pĂ„ min pedestal. För mina följare och fans hĂ„ller jag dock inte pĂ„ att förklara en massa saker, tvĂ€rtom.. Ăr det nĂ„n som Ă€r mystisk, konstig, tar helt skumma vĂ€gar och Ă€r komplex och grymt oförutsĂ€gbar, dĂ„ Ă€r det jag. đ Och det Ă€r det som Ă€r det bĂ€sta - precis vad som helst kan hĂ€nda. Nu tex, den 21-25 maj, dĂ„ Ă€r det London Fashion Week. đ Haha! Ska bli jĂ€vligt kul och episkt. đ
Demonproducenten Postat 7 maj 2014 Postat 7 maj 2014 Hej! Tack för din feedback! Jag förstĂ„r precis vad du menar och sĂ€tta upp mig sjĂ€lv pĂ„ en pedestal och köra rock star attitude och bygga mystik det gör jag nog ganska mycket, det Ă€r en ganska stor del av mitt artisteri, min person och koncept med min show, men just i detta forum och sammanhang kĂ€nner jag inte riktigt att jag Ă€r artist och alla andra deltagare Ă€r publik. Det skulle kĂ€nnas konstigt... HĂ€r kĂ€nns det najs att vara personlig och berĂ€tta lite om det jag gör och varför, om min musik, mina idĂ©er och ambitioner.. KĂ€nns som att det Ă€r mer passande hĂ€r för att hitta folk att jobba med, bolla idĂ©er med och komma i kontakt med Ă€n att vara mystisk och pĂ„ min pedestal. För mina följare och fans hĂ„ller jag dock inte pĂ„ att förklara en massa saker, tvĂ€rtom.. Ăr det nĂ„n som Ă€r mystisk, konstig, tar helt skumma vĂ€gar och Ă€r komplex och grymt oförutsĂ€gbar, dĂ„ Ă€r det jag. đ Och det Ă€r det som Ă€r det bĂ€sta - precis vad som helst kan hĂ€nda. Nu tex, den 21-25 maj, dĂ„ Ă€r det London Fashion Week. đ Haha! Ska bli jĂ€vligt kul och episkt. đ point takenposta gĂ€rna mer efterhand
PinkOne Postat 24 juni 2014 TrĂ„dstartare Postat 24 juni 2014 Hej! Har glömt att posta mitt senaste avsnitt! HĂ€r kommer det! đ https://www.youtube.com/watch?v=1EmV-mcCSdM
D Vibe Postat 25 juni 2014 Postat 25 juni 2014 Hej! Har glömt att posta mitt senaste avsnitt! HĂ€r kommer det! đ https://www.youtube.com/watch?v=1EmV-mcCSdM Mycket bra! đ Har för mig du skrev att du har bakgrund som jazzsĂ„ngerska, eller Ă€r jag helt ute och cyklar? Hur som helst tycker jag det hörs jazzinfluenser i den hĂ€r đ
PinkOne Postat 16 juli 2014 TrĂ„dstartare Postat 16 juli 2014 Hej! Tack! Jo, precis! đ Kul att du gillar! Satt typ nĂ„gra timmar innan mitt plan till London och tokmixade i hörlurar, sen lĂ€t det inte alls som jag tĂ€nkt mig nĂ€r jag lyssnade i högtalare... Jag MĂ STE verkligen köpa ett par! đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.