Jump to content
Annons

Hiphop beats köpes!


Mr Lance

Recommended Posts

Tja

Jag letar beats till mina kunder. Gör du beats eller har en massa på lager så hör av dig. Det ska vara hiphop. Gärna åt trapbeats och klubb hållet, men det mesta är av intresse. Referens beats kan skickas när vi börjat snacka. Förhoppningsvis kommer vi överens om ett pris efter vi hört beatsen. Du kan göra dina beats i vilket daw som helst sålänge du kan exportera ut spår för spår till mig så jag kan mixa det

Korposoff@hotmail.com

Micke

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Smithlarry (oregistrerad)

Du måste nog specificera lite bättre. Vad är du ute efter för sound? Traps och klubbhållet är fortfarande ganska brett...vilka artister har dina kunder som musikaliska förebilder? Du får gärna ange lite riktlinjer för vad du letar efter.

Peace =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Du måste nog specificera lite bättre. Vad är du ute efter för sound? Traps och klubbhållet är fortfarande ganska brett...vilka artister har dina kunder som musikaliska förebilder? Du får gärna ange lite riktlinjer för vad du letar efter.

Peace =)

Exakt, är du ute efter helt klara bakgrunder eller är det mer ett trum beat du är ute efter.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Tja

Jag letar beats till mina kunder. Gör du beats eller har en massa på lager så hör av dig. Det ska vara hiphop. Gärna åt trapbeats och klubb hållet, men det mesta är av intresse. Referens beats kan skickas när vi börjat snacka. Förhoppningsvis kommer vi överens om ett pris efter vi hört beatsen. Du kan göra dina beats i vilket daw som helst sålänge du kan exportera ut spår för spår till mig så jag kan mixa det

Korposoff@hotmail.com

Micke

Som jag skrev letar jag efter beats. Alltså HELT KLARA hiphop instrumentaler. INTE bara trummor.

ALLT av intresse men gärna åt klubb och traps hållet.

Finns det intresse kan referens beats skickas.

Maila mig!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...