Jump to content
Annons

Pluggrea på våren?


DigRules

Recommended Posts

Har en och annan plugg som jag sneglat på ett längre tag och till slut bestämt mig för att slå till på inom en snar framtid och undrar om det inte brukar vara nån allmän reasväng på sånt under våren typ Black Friday/Cyber Monday?

Börjar antagligen få skrämmande dåligt minne men har absolut för mig att jag köpte på mig lite rea-pluggar på vårkanten för ett par år sedan. 🤪

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Die Hard (oregistrerad)

Ja det var väl i november om jag inte minns fel. Det dyker alltid upp rea då och då. Kommer säkert igen på våren och sommaren brukar det också vara. Det är bara hålla koll på deras hemsidor. Det bästa är att vara prenumerera på deras nyhetsmail så man inte riskerar att gå miste. Waves brukar ha rea ganska ofta nu för tiden om det är något där du är ute efter. Slog till på maxxbass för några hundringar nyligen.

Redigerat av Die Hard
Link to comment
Dela på andra sajter

Var inte det i höstas, Black Friday? Minns inte helt men känns som det inte var för länge sen...

Jo, den senaste var sent i höstas men då skippade jag tillfället, hade inte riktigt bestämt mig.

Ja det var väl i november om jag inte minns fel. Det dyker alltid upp rea då och då. Kommer säkert igen på våren och sommaren brukar det också vara. Det är bara hålla koll på deras hemsidor. Det bästa är att vara prenumerera på deras nyhetsmail så man inte riskerar att gå miste. Waves brukar ha rea ganska ofta nu för tiden om det är något där du är ute efter. Slog till på maxxbass för några hundringar nyligen.

Det jag i första hand just nu är ute efter är Native Instruments mjukvara, de har ju Rickenbacker pluggen som lät jäkligt bra och så har de prånglat ut ett och annat nytt trumset också.

Kan jag bara få bekräftelse på att Tracktion 5 kan hantera Waves pluggar bra också så finns det en och annan där som helt klart intresserar. 🙂

Bra tips på att prenumenera på nyhetsmail, skall ta och regga mig på några såna så får man se. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Och glöm inte att hålla koll på kvr. Där säljs det massor hela tiden och har sett en hel del av NI's pluggar som säljs billigt i andra hand och eftersom det oftast är i dollar så brukar det bli billigt som sagt var. Har köpt några där ifrån.

Link to comment
Dela på andra sajter

Var inte det i höstas, Black Friday? Minns inte helt men känns som det inte var för länge sen...

Black Friday kallas i USA den dag som infaller dagen efter Thanksgiving (som är den 4:e torsdagen i november). Det är USA:s största shopping- och readag.

Källa : Wikipedia

Redigerat av Piccazzo
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...