wallmannen Postat 2 februari 2014 Postat 2 februari 2014 Hej alla. Jag Ă€r ny hĂ€r pĂ„ forumet och ville bara sĂ€ga hallĂ„. HĂ„ller pĂ„ med min egen samt andras musik i min relativt avancerade hemstudio sedan mĂ„nga Ă„r. Ăr kanske nĂ„got old school nĂ€r det kommer till musikproduktion och teknik. Gillar mest psykedelia/hippie-musik, typ Psychic Ills. Beatles! Ha det bra /Per
k9 (oregistrerad) Postat 2 februari 2014 Postat 2 februari 2014 VĂ€lkommen! Vore kul att höra vad du gör med tanke pĂ„ den beskrivningen. đ
k9 (oregistrerad) Postat 2 februari 2014 Postat 2 februari 2014 Hej. Kan du lĂ€gga upp nĂ„got? đ Hej, och vĂ€lkommen! Kan du lĂ€gga upp nĂ„got? đ ... menar du vĂ€l? âșïž
wallmannen Postat 2 februari 2014 TrĂ„dstartare Postat 2 februari 2014 Visst kan jag lĂ€gga upp nĂ„got! Ăr pĂ„ jobbet sĂ„ det fĂ„r bli lite senare dock.
Zakyath Postat 2 februari 2014 Postat 2 februari 2014 (redigerat) vÀlkommen! mer psykedelia till folket! Redigerat 2 februari 2014 av Zakyath
k9 (oregistrerad) Postat 2 februari 2014 Postat 2 februari 2014 Visst kan jag lĂ€gga upp nĂ„got! Ăr pĂ„ jobbet sĂ„ det fĂ„r bli lite senare dock. Vi vĂ€ntar! đ
SadamJR Postat 2 februari 2014 Postat 2 februari 2014 đ Hej, och vĂ€lkommen! Kan du lĂ€gga upp nĂ„got? đ ... menar du vĂ€l? âșïž Var det oklart?
k9 (oregistrerad) Postat 2 februari 2014 Postat 2 februari 2014 Var det oklart? Egentligen inte. Ville bara retas lite, sorry!
wallmannen Postat 2 februari 2014 TrÄdstartare Postat 2 februari 2014 Har lagt upp ett par lÄtar pÄ mitt soundcloud. Hoppas ni gillar. https://soundcloud.com/search?q=wallmannen
k9 (oregistrerad) Postat 2 februari 2014 Postat 2 februari 2014 Gillade "Biter ihop" faktiskt. Tror att jag skulle gilla "En sund tanke" med om jag inte var sÄ trött just nu. Ska ge den ett par lyssningar nÀr jag sovit.
Erik dP Postat 3 februari 2014 Postat 3 februari 2014 Hejsan. Dina lÄtar Àr helt ok vid lyssning genom mobilens högtalare.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.