Jump to content
Annons

Allt gratis?


kristian j

Recommended Posts

Annons

Jag prövade och "Session strings" kom ner utan vidare. Men det kanske behövs något slag av "licensnyckel" för att aktivera?

Hmm.... det känns ändå lurt på något sätt 😛

Prova o kör pluggen i ditt daw o se vad som händer. Man kan aldrig vara för misstänksam mot något som från tillverkaren tar betalt för men som man kan skaffa gratis på annat håll.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag prövade och "Session strings" kom ner utan vidare. Men det kanske behövs något slag av "licensnyckel" för att aktivera?

för det första påstås det vara shareware vilket det inte är

sen vet jag inte hur du bar dig åt för att ladda hem nåt för jag ser ingen nedladdningslänk på dom länkar jag klickat på

du kanske fick hem nåt otäckt

Link to comment
Dela på andra sajter

Träffarna på första sidan är drivrutiner till Native Instruments olika hårdvaruprodukter.

Ja det var min andra reaktion också.. Men kollar du vidare ligger allt annat där också. Hade det inte varit för wikilänken jag klistrade in så hade jag sagt att det var affiliate.

Link to comment
Dela på andra sajter

Man kan ladda ner från betydligt pålitligare och enklare tjänster med. Vill man t.ex ha något från Native Instruments så går det utmärkt att ladda ner från dem direkt. Kan inte alls se meningen med att ha något annat o göra det med när man ändå måste ha en licensnyckel.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...