Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Sidan ser mÀrklig ut. DÄlig svenska, förmodligen automatiskt översatt med google translate eller liknande. Gratis Àr det inte i alla fall, man mÄste betala för klienten UpdateStar. Skulle inte lita pÄ den sidan, skulle köpa via ÄterförsÀljare istÀllet.

Postat

Jag prövade och "Session strings" kom ner utan vidare. Men det kanske behövs nÄgot slag av "licensnyckel" för att aktivera?

Hmm.... det kĂ€nns Ă€ndĂ„ lurt pĂ„ nĂ„got sĂ€tt 😛

Prova o kör pluggen i ditt daw o se vad som hÀnder. Man kan aldrig vara för misstÀnksam mot nÄgot som frÄn tillverkaren tar betalt för men som man kan skaffa gratis pÄ annat hÄll.

Postat

Jag prövade och "Session strings" kom ner utan vidare. Men det kanske behövs nÄgot slag av "licensnyckel" för att aktivera?

för det första pÄstÄs det vara shareware vilket det inte Àr

sen vet jag inte hur du bar dig Ät för att ladda hem nÄt för jag ser ingen nedladdningslÀnk pÄ dom lÀnkar jag klickat pÄ

du kanske fick hem nÄt otÀckt

Postat

TrÀffarna pÄ första sidan Àr drivrutiner till Native Instruments olika hÄrdvaruprodukter.

Ja det var min andra reaktion ocksÄ.. Men kollar du vidare ligger allt annat dÀr ocksÄ. Hade det inte varit för wikilÀnken jag klistrade in sÄ hade jag sagt att det var affiliate.

Postat

Ja, ja det gÄr inte att aktivera förrÀn det registrerat pÄ riktigt sÀtt

"The patch is encrypted and cannot be loaded unless registered properly"

........tydligen...

Postat

Det Àr nÀr jag söker i Kontakt:s bibliotek som det inte gÄr.

Men Àr det inte sÄ det fungerar. Det hÀnger pÄ koden, nyckeln, licensen fÄr att fÄ det att fungera. Man köper inte program pÄ CD-skivor lÀngre. Man laddar ner.

Postat

Man kan ladda ner frÄn betydligt pÄlitligare och enklare tjÀnster med. Vill man t.ex ha nÄgot frÄn Native Instruments sÄ gÄr det utmÀrkt att ladda ner frÄn dem direkt. Kan inte alls se meningen med att ha nÄgot annat o göra det med nÀr man ÀndÄ mÄste ha en licensnyckel.

• 3 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.