Jump to content
Annons

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)
Postat

G'natt nu! 🙂

Annons
Postat

det var något lurt med min jobbsökar-email häromdagen... använder väl den till lite annat också, men nästan ingenting. nu ser jag att det skett inloggningar från ryssland och kina in på den 😲

k9 (oregistrerad)
Postat

blev tydligen befodrad. tror de att jag är nån jävla jacka eller? 😠

Det var inte utfodrad du blev då? 😏

😛

k9 (oregistrerad)
Postat

Så där ja! En omgång kärlek klar! 🥰 :wub:

k9 (oregistrerad)
Postat

Hehe! Fast är våra påsktraditioner egentligen kristna?

k9 (oregistrerad)
Postat

Bra då ses vi där. Tänkte också gå och ta en samma lika. 😐

Postat

Får bli en tupplur 😳

Apropå påskkycklingar? 😳
Postat

Hallå grabbar o eventuella tjejer! Har blitt dåligt med Längsta för min del, men jag tänker på er ofta!

Hälsa Saddam ni som är med på det andra forat!

Här är det fina tider nu.... 🙂

k9 (oregistrerad)
Postat

Skönt att höra Nilsson!

Postat

Helvete vad bra Game of thrones-avsnitt i helgen... Av två anledningar. Den ena var att sigur ros gjorde en cameo(!) med sin version av lannister-husets egen sång "the rains of castamere"

<repeat>

Postat

AC/DC lägger av.. 😕

För mig känns det lika bedrövligt som om Vikingarna lade av.

Postat

alltid tyckt deras sångare låter som en smurf med strupcancer 😮

En ond smurf som skriker om helvetesvägar och åska 😛

Postat

Polarn snackade med en som heter Liim typ, han spelade orgel i Vikingarna från början. Han hade berättat att han spelade orgel på första LPn nån gång på 60-talet. Sen fick han bara sitta och mima i 30 år eller nåt. På plattorna fick han inte spela, det var studiomusiker, inte heller när de spelade på danser, det var playback alltihop utom sången redan på 60-talet.

Det förklarar att Flamingokvintetten "garanterar att endast deras egna gruppmedlemmar spelar" på deras gamla LPn.

Kan samtidigt bekänna att jag är lite Flamingokvintettsfantast. Några låtar i alla fall. Har ni hört den här? Sanslöst på nåt vis

Flamingokvintetten – Tintarella Di Luna

Ni får gärna hata den.

Postat

AC/DC lägger av.. 😕

För mig känns det lika bedrövligt som om Vikingarna lade av.

Såg det. Riktigt olyckligt med Malcom där, men det kan hända den bästa.

Inget stort AC/DC fan själv, men det blir alltid en liten funderare när legendarer lägger ner. De har gjort enormt häftig musik.

k9 (oregistrerad)
Postat

G´morrn! Ett par koppar kärlek på det! 🥰 :wub:

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.