Jump to content
Annons

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)
Postat

Gissa vem som just hällde en kopp kärlek i sitt tangentbord... 😐 :mellow: 😐

Annons
Postat

Har haft huvudvärk hela dagen och nu kom jag på att jag inte fått mig något kaffe.

Aaah, det är förmodligen mitt problem också.

k9 (oregistrerad)
Postat

Aaah, det är förmodligen mitt problem också.

Citera

😏 Men då är det ju ett icke problem egentligen. 😲 Eftersom lösningen är så uppenbar. 😑

k9 (oregistrerad)
Postat

😲 Vart kom länken ifrån? 😮

Forumspöket slår till igen... 😱 :ph34r: 😱 :ph34r: 😱

k9 (oregistrerad)
Postat

Nu tycker jag att Algot får skriva lite igen. Blir ju orolig när han skrev som han gjorde och sedan bara försvann. 😐

k9 (oregistrerad)
Postat

Och nu skriver k9 om en person som själv kan läsa här i tredje person, är det verkligen artigt att göra så, k9? 😏

k9 (oregistrerad)
Postat

Ä hä int dags fö eh päh täh snart?

Vem tar den! 😕

😄

🤪

😳

😱

😏

k9 (oregistrerad)
Postat

Jåh! Nu ska jag ut på och fira att jag fick en pt

😄
k9 (oregistrerad)
Postat

Undrar om man vågar äta en el Pazo inatt? 😏

Postat

salvia är det bra drag i 😑

steg av tunnelbanan. någon snubbe från mellanöstern-isch kommer fram till mig (som är alldeles för full) och vi skakar hand, han sträcker ut sin vänstra hand å jag tänker att det är någon babbehälsning, sen sätter han sin knäskål bakom min och jag börjar undra vad som står på. hur som helst hoppar vi runt såhär som ett par mofon och jag fösröker förstå vad han säger till dess att han stäcker min mobil tillbaka till mig som han tydligen plockat ur min ficka 😆 nästa gång jag dricker ska jag banne mej inte hamna i knä-krok med någon slumpmässig nisse vid tunnelbanan ...

k9 (oregistrerad)
Postat

Ja varför gav han tillbaks den, märkligt. 😏

😛

k9 (oregistrerad)
Postat

Visste inte att Jimmie Åkesson var så bra på trummor.. 😮 :o 😮 :o

k9 (oregistrerad)
Postat
😏 Eller var det bara jag som tyckte det var likt? 😊
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.