Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det får man nog googla på.

Det blev i varje fall många fortkörningar, har jag fört, för att ta igen timmen man förlorade vid övergången till sommartid. Så en och annan olycka skedde säkert.

Mer trafiktrivia

Övergången till högertrafik 1967 gick ju särdeles smidigt genom att man lät den ske under tre dagar, då först den tunga trafiken gick över till höger sida och efter hand den lättare, alltmedan trafiken flöt på. En mjuk övergång, alltså.

Härligt att möta en lastbil på "fel" sida av vägen 😄

Postat

Det blev den vinnande låten för högertrafikkampanjen. Skapad av dåtidens Fredrik Kempe, Peter Himmelstrand.

Postat (redigerat)

Aldrig heller hört 🙂

Nykluven 😳 ( har alltså klyvt ved )

Groggvirke?

Redigerat av Algotezza
Postat

undrar när mina fingrar ska härdas, vilket alla säger att de gör när man spelat gitarr ett tag! spelat kanske tio år nu och de nöts fortfarande sönder 🙁

Postat

undrar när mina fingrar ska härdas, vilket alla säger att de gör när man spelat gitarr ett tag! spelat kanske tio år nu och de nöts fortfarande sönder 🙁

De kommer iofs alltid nötas... Menneh... jag tycker det brukar vara tydligt om man trummar lite med fingrarna mot en bordsskiva eller något. Väldigt stor skillnad på ljudet mellan högra och vänstra handens fingrar just pga att man härdat ena handens fingertoppar.
Postat

De kommer iofs alltid nötas... Menneh... jag tycker det brukar vara tydligt om man trummar lite med fingrarna mot en bordsskiva eller något. Väldigt stor skillnad på ljudet mellan högra och vänstra handens fingrar just pga att man härdat ena handens fingertoppar.

Aa det är klart att de blir något härdade. Men att de inte slits på samma sätt är nåt hittepå!

Första dagen som sockerfri tillsammans med konditionsträning idag. Känns konstigt.

Spännande! Lyckas du upprätthålla det kommer det nog kännas toppen snart.

Postat

Spännande! Lyckas du upprätthålla det kommer det nog kännas toppen snart.

Hoppas det. Mått skit på senare tid vilket jag själv knutet till att jag sitter ganska mycket och äter mycket skit. Hoppas det hjälper.

Postat

Trycker du strängarna för hårt zak 😮

kanske det 😮 på min ackegura måste man iaf ta i ganska mycket.. knappt att jag orkar benda en ton 😆

för övrigt har jag blivit med in-ear-lurar nu, akg blev det ☺️

Postat

tycker de är bra för 350 kr. Lite starkare i basen och lite svagare i diskanten så hade de varit perfekta. Men det funkar bra för min musik. Modern popmusik kanske hade eventuellt blivit jobbig då sådan ofta har väldigt stark diskant och förlitar sig på ordentlig basåtergivning för tyngd. Men det är bara en spekulation ☺️

pjocke (oregistrerad)
Postat

Jag har köpt Kina-PA idag minsann.

Men jag har inte fått mitt konto borttaget har jag inte. Det är fint tycker jag att man själv kan få bestämma om ens konto ska vara kvar eller inte tycker jag!!!

drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Fick hem en ny gadget idag.

Provade lite, borde lira gura lite mer seriöst känner jag.

Vad tycks? Låter det lika gött som jag inbillar mig?

Redigerat av drloop
drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Gjorde ett ljudmoln istället. Rätt in från mikrofonsimulatorn i förstärkaren, inga effekter eller EQ.

EDIT BORT!!!!!

Redigerat av drloop
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar är inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.