Jump to content
Annons

är det möjligt att få sitt konto borttaget och alla inlägg raderade?


Martin

Recommended Posts

Annons

Kan man vända sig direkt till Admin/Moderator om sånt månne?

Tror att trådar skulle kunna bli svåra att läsa om man tog bort alla inlägg från en användare. Å andra sidan kanske trådarna i vissa fall skulle bli mer lättlästa..

Redigerat av laban1
Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju det jag gör o.s.v,

men jag har ingen aning om vilka som är moderatorer och inte här på forumet då alla verkar vilja bestämma mer eller mindre, gjorde en tråd för att andra också kanske var intresserade av det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, mina ord finns fortfarande kvar o.s.v

är publicerad i en evighet. Vill inte vara det helt enkelt.

Det kan nog bli svårt, tyvärr. Trådarna skulle bli rätt meckiga att läsa om folk skulle börja droppa av...

Edit:Oj, laban hade visst skrivit samma sak...

Redigerat av Måsart
Link to comment
Dela på andra sajter

Som Anders skrev, det är möjligt att radera ett användarkonto och det görs på användarens egen begäran - förslagsvis i ett PM.

Sedan är forumets hållning att vi ogärna raderar inlägg som inte bryter mot forumets regler. Då ska det finnas speciella skäl. Det kan bli konstigt med trådar där diskussioner hänvisar till inlägg som inte längre finns kvar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan ni ordna det eller inte? Eller tvingar ni alla användare att ha kvar deras ord även om man inte längre vill vara med?

Förstår inte hur man inte kan svara på frågan.

Helt otroligt!

Redigerat av Martin
Link to comment
Dela på andra sajter

[...]

Förstår inte hur man inte kan svara på frågan.

[...]

Läst svaren du fått?

De kan radera ditt konto, men inte dina inlägg. Enstaka inlägg kan raderas om du har ett bra skäl till varför.

Once on the internet, always on the internet.

Hejsan. Att få ditt konto borttaget fixar säkert admin. Att få alla dina inlägg är dock svårare. Därför är det så viktigt att man verkligen står för det man skriver på forumet det finns där för all framtid.

Mvh

Anders

Moderator

Som Anders skrev, det är möjligt att radera ett användarkonto och det görs på användarens egen begäran - förslagsvis i ett PM.

Sedan är forumets hållning att vi ogärna raderar inlägg som inte bryter mot forumets regler. Då ska det finnas speciella skäl. Det kan bli konstigt med trådar där diskussioner hänvisar till inlägg som inte längre finns kvar.

Redigerat av Naymari
  • Gilla 3
Link to comment
Dela på andra sajter

Läst svaren du fått?

De kan radera ditt konto, men inte dina inlägg. Enstaka inlägg kan raderas om du har ett bra skäl till varför.

Once on the internet, always on the internet.

De skrev ogärna och särskild anledning, och jag frågar om det. Jag tycker mig ha en särskild anledning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Stängde tråden. Anledningen, att den gick off topic. Anser att TS fått svar på sin fråga. Vill man radera sitt konto eller har frågor on sina egna inlägg tar med det via PM till admin eller en moderator som kan lotsa vidare om det behövs.

MVH

Anders

Moderator

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...