LastRoninStudios (oregistrerad) Postat 23 oktober 2013 Postat 23 oktober 2013 (redigerat) Hej Studio forum, Eftersom att jag är ny på forumet så passar jag på att köra en kort presentation om mig själv, med meningen är att presentera mina tjänster för er - så denna tråd blir både och. Jag är; En 26-årig man, bosatt i Stockholm med fru och dotter. Kort och gott! Vad erbjuder jag? Jag har precis startat min verksamhet som jag kallar "Last Ronin Studios", som just nu är en "officiell arbetstitel". Jag erbjuder mixning och mastering, helt kostnadsfritt - enkelt sagt; jag vill skapa kontakter, arbeta med artister och visa vad jag kan och få nöjda kunder. Det finns ingen anledning för mig att ta betalt. Min erfarenhet; Jag ligger på hobby-nivå, redo att jobba uppåt. Jag började med att producera min egen musik för över 10 år sen. Jag jobbar i Avid Pro Tools och PreSonus Studio One. Jag har ingen hemsida just nu, jag har inget material jag jobbat med att visa upp, detta är en helt ny start - så har du musik du vill ha hjälp med att få mixad och mastrad, så hör av dig - det är kostnadsfritt. Gratis är inte alltid bäst, men; Ett kontrakt kommer att skrivas mellan båda parter före varje jobb. Kontraktet kommer att vara tydligt med att om du som kund inte är nöjd med resultatet så kommer materialet du gett mig att tas bort helt. Alla musikgenrer är välkomna; Vi går igenom allt tillsammans så du får exakt det resultat som du önskar. Just nu är det enkelt, det finns ingen hemsida - jag nås enklast via e-post, PM eller direkt i tråden. Hör av er! Med vänlig hälsning, Last Ronin Studios Stockholm LastRoninStudios@gmail.com Redigerat 23 oktober 2013 av LastRoninStudios
DMM Postat 23 oktober 2013 Postat 23 oktober 2013 Varmt välkommen! Ska bli spännande att följa dig och dina resultat!
JJRockford Postat 23 oktober 2013 Postat 23 oktober 2013 Börja med att starta en wordpress-blogg eller något sånt och ha som hemsida. http://www.wordpress.org
Erik dP Postat 23 oktober 2013 Postat 23 oktober 2013 Välkommen! Bra med en tydlig beskrivning av vad du erbjuder.
LastRoninStudios (oregistrerad) Postat 25 oktober 2013 Postat 25 oktober 2013 Tack allihopa! Jag har nu, efter ett förslag ifrån JJRockford, startat en hemsida/blogg: http://lastroninstudios.wordpress.com/
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.