Jump to content
Annons

Softube Console 1, kombinerad hård- och mjukvara


joachime

Recommended Posts

Annons
  • 10 månader senare...
Die Hard (oregistrerad)

Och priset på tysken är 7063:-. Nackdelen är att den, i alla fall än så länge, är låst till Softtubes egna pluggar. Vill de sälja många så får de lov att öppna upp för andra pluggar också. Inte går man och köper en sån här dyr sak för att vara låst till tillverkarens egna pluggar. Jag avvaktar tills de har öppnat upp eller om någon annan släpper någon annan. Bara för MAC än så länge också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och priset på tysken är 7063:-. Nackdelen är att den, i alla fall än så länge, är låst till Softtubes egna pluggar. Vill de sälja många så får de lov att öppna upp för andra pluggar också. Inte går man och köper en sån här dyr sak för att vara låst till tillverkarens egna pluggar. Jag avvaktar tills de har öppnat upp eller om någon annan släpper någon annan.

Det påminner om ett visst fruktföretags affärspolicy 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Och priset på tysken är 7063:-. Nackdelen är att den, i alla fall än så länge, är låst till Softtubes egna pluggar. Vill de sälja många så får de lov att öppna upp för andra pluggar också. Inte går man och köper en sån här dyr sak för att vara låst till tillverkarens egna pluggar. Jag avvaktar tills de har öppnat upp eller om någon annan släpper någon annan. Bara för MAC än så länge också.

7000 är inte så farligt för hårdvaran och mjukvaran den summan sparar nog de flesta in relativt fort genom bättre och snabbare arbetsflöde. Det man kan klaga på är nog mer att designen lätt kunde ha gjorts lite mer ergonomisk vad gäller rattar och knappar men det kanske kommer i nästa version.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...