Jump to content
Annons

Musiken är en förbannelse


wickoo

Recommended Posts

Annons
oakleaf (oregistrerad)

Bara för att man har pli på sina tankar betyder det inte att man är begränsad intellektuellt... Tvärt om snarare

Exakt, och bara foer att man aer intelektuellt begavad betyder inte att man maste ga runt och taenka i excel ark.

Link to comment
Dela på andra sajter

oakleaf (oregistrerad)

Aja, ville inte att vi skulle drifta iväg till något gnabbande... jag ser din poäng. Hoppas du ser min också!

Jo, jag ser den...din poaeng. Och det trots att jag inte har ett excel ark i skallen. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Känner igen mig helt och hållet.

Detta har för mig gjort, speciellt inom EDM, att jag inte kan njuta av musik på samma sätt längre.

Hittar alltid brister. När en polare ska spela upp en låt som denne tycker är 'fet' så hittar jag nästan alltid brister. Har jag inte brister så tillämpar jag det analyserande tänket, vilka ljud används, hur har dem skruvat till denna synthen och hur ser arrangemanget ut osv osv. Detta blir ännu värre på krogen med en gnutta alkohol i blodet. Speciellt det kritiska synsättet :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...