Jump to content
Annons

Dubbla skärmar i FL


Tenshie

Recommended Posts

Jag har precis skaffat mig ytterligare en 22 tum skärm (har nu 2 22" totalt). Det fungerar fint med FL genom att förlänga programmet åt sidan. Men en sak som jag stör mig som sjutton på är "Tool Bar area", alltså den dubbla gråa panelen överst i FL som "File Edit..." och Play, Stop osv sitter på. Det finns inte i närheten så många tool bars för att fylla ut denna panel, så den tar bara plats. Och så vitt jag vet kan man inte dra fönster i FL över den heller, så typ 10% av min andra skärm är utrymme som jag inte kan använda i FL 🥰

Någon som vet om den går att förminska eller ta bort eller dölja på något sätt? Jag har 2 "rader" nu, men det är väl det minsta man kan ha? Någon annan som bråkat med detta och kommit på något smart? 😛

Tacksam för svar.

/Tenshie

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Jag har precis skaffat mig ytterligare en 22 tum skärm (har nu 2 22" totalt). Det fungerar fint med FL genom att förlänga programmet åt sidan. Men en sak som jag stör mig som sjutton på är "Tool Bar area", alltså den dubbla gråa panelen överst i FL som "File Edit..." och Play, Stop osv sitter på. Det finns inte i närheten så många tool bars för att fylla ut denna panel, så den tar bara plats. Och så vitt jag vet kan man inte dra fönster i FL över den heller, så typ 10% av min andra skärm är utrymme som jag inte kan använda i FL 😛

Någon som vet om den går att förminska eller ta bort eller dölja på något sätt? Jag har 2 "rader" nu, men det är väl det minsta man kan ha? Någon annan som bråkat med detta och kommit på något smart? 🙂

Tacksam för svar.

/Tenshie

Du får göra som jag då, dra playlisten till ena skärmen och välja "Detached". 🥰

http://rapidshare.com/files/135678354/2_skaermar.JPG.html

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har precis skaffat mig ytterligare en 22 tum skärm (har nu 2 22" totalt). Det fungerar fint med FL genom att förlänga programmet åt sidan. Men en sak som jag stör mig som sjutton på är "Tool Bar area", alltså den dubbla gråa panelen överst i FL som "File Edit..." och Play, Stop osv sitter på. Det finns inte i närheten så många tool bars för att fylla ut denna panel, så den tar bara plats. Och så vitt jag vet kan man inte dra fönster i FL över den heller, så typ 10% av min andra skärm är utrymme som jag inte kan använda i FL 😉

Någon som vet om den går att förminska eller ta bort eller dölja på något sätt? Jag har 2 "rader" nu, men det är väl det minsta man kan ha? Någon annan som bråkat med detta och kommit på något smart? 🙂

Tacksam för svar.

/Tenshie

Du får göra som jag då, dra playlisten till ena skärmen och välja "Detached". 😛

http://rapidshare.com/files/135678354/2_skaermar.JPG.html

Oooh, detached hade jag aldrig tänkt på förut. Tack så mycket! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...