Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tycker det kÀnns som om det varit en del gnÀll hÀr pÄ senaste, om diverse saker som inte funkar rent forummÀssigt. DÀrför tÀnker jag bidra med ett inlÀgg som visar vilket nytta man kan ha av den samlade kompetens som finns hÀr.

I nÄgra trÄdar (t ex hÀr, hÀr, hÀr, och hÀr) la jag ut lite spÄr frÄn vad som kom att bli senaste utgivningen med The Rockford Heroes. Fick in en massa bra tips pÄ bÄde mixning och arr, och nu har de första recensionerna börjat trilla in, t ex:

Dangerdog Music Reviews, 4.5/5.0

Hallowed.se, 6/7

Metaloud.com, 8/10

Rockeyez.com, 5/5

Forsaken at the gates, 8.5/10

Visst hade vi sÀkert fÄtt okej betyg Àven om jag enbart arbetat helt efter eget huvud, men sammantaget gjorde garanterat alla tips jag fick in hÀr att man det hela lyftes ett par extra snÀpp och gjorde att vi fÄtt toppbetygen.

SĂ„ tack till stol, golden hair, EAI, punkrockdude, Valle, Jesse And The Revelations, aRocker, AnthonyS, Magnus83, Zakyath, Guitar Nilsson, sixties, DionHarris, Becker, Wernborg, Freddy, JohnRick, KillWithSkill och Cruncher! 🙂

Annons
Postat

Konstig bas pĂ„ första lĂ„ten dĂ€r men annars riktigt bra och jĂ€mn nivĂ„ pĂ„ resten av lĂ„tarna... Bra jobbat och Grymma lĂ„tar! đŸ„°

• Gilla 1
Postat

HÀrligt med lite positiv energi och feedback. Wörd up!

• Gilla 1
Postat

Kul nÀr det gÄr bra!

Ditt arbete verkar seriöst, och seriös musikverksamhet Àr förtjÀnt att uppmÀrksammas.

• Gilla 1
Postat

Gött att du fÄr sÄn fin feedback. Har inte lyssnat sjÀlv Àn dock..

Skönt att se att Valle och Jj kan enas pĂ„ det musikaliska planet iallafall 🙂

• Gilla 1
Postat

Snyggt, en sÄdan hÀr trÄd kommer att lysa upp forumet ett bra tag.

Bra lÄtar med. Kul att du har fÄtt sÄ bra resencioner.

//Pelle

• Gilla 1

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.