Jump to content
Annons

Nattvaktaren inte längre bland oss


Recommended Posts

Att du i princip...

tyckte om säger... ...en skitstövel...

...alltid drällt utav på ...Shadows"

mitt tips är att du lägger ner diskussionen. du kommer bara bli förbannad och personer som distansierar sig med alias tycker antagligen att det är jätteroligt.

antagligen inte minst, sådana du inte vill underhålla.

gissa om nattvakten skrattar gott.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 121
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Jag ifrågasatte varför folk hyllade honom helt enkelt för att jag själv inte kunde förstå det.

Nad

det är ingen som kräver att du ska förstå.

///minus

Det är väl heller ingen som kräver att vi skall sitta här på forumet isåfall. 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Att du i princip...

tyckte om säger... ...en skitstövel...

...alltid drällt utav på ...Shadows"

mitt tips är att du lägger ner diskussionen. du kommer bara bli förbannad och personer som distansierar sig med alias tycker antagligen att det är jätteroligt.

antagligen inte minst, sådana du inte vill underhålla.

gissa om nattvakten skrattar gott.

Självklart har du rätt. 😱

Trevlig kväll,

Nad

Link to comment
Dela på andra sajter

Hela ditt senaste inlägg är ju helt meningslöst Nad. Alla här har förstått varför du inte tyckte om nattvaktaren det som är intressant är att du inte förstår att jag tyckte det var en idiotförklaring. Om du vill hänga upp dig på att märka ord så varsågod! Glöm bara inte att det är det dummaste sättet att verka smart på.

Förresten, blev du lite stött för att jag tyckte att du idiotförklade mig och de andra som uppskattade nattvaktaren?

Apropå nattvaktaren. Det första han någonsin skrev till mig var att min känsla för reggae var on-par med Loa Falkmans popkänsla. Det sved det kan jag lova men den kommentaren gjorde också att jag skärpte till mig mer. Den kommentaren gav mig mer motivation än vad någon annan kommentar gav mig.

Det är lite intressant att du inte kan förstå att folk uppskattade honom? Jag kan definitivt förstå att folk inte uppskattade honom.

Förresten, om du vill veta mer om mig så kan du väl skriva ett PM? Jag kan skriva ihop en kort biografi om du är intresserad (18år är jag förresten). Det känns inte som det här är rätt tråd för det. Jag har gått tillräckligt OT redan.

Link to comment
Dela på andra sajter

märk väl att det garanterat har med dom "fysiska" lagarna att göra. detta hadde du dock vetat om om du hadde slutfört dina studier.

Kul grej. "Hade" stavas som bekant inte med två d:n. Hur gick det med dina egna studier? Blev det några? 😱

jag betalar per bokstav så du får hålla till godo med ett "d".

///minus

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ifrågasatte varför folk hyllade honom helt enkelt för att jag själv inte kunde förstå det.

Nad

det är ingen som kräver att du ska förstå.

///minus

<Ironi> Plus & Minus, du är bara sååå himla underbar! </Ironi>

Sluta vara så jäkla spydig hela tiden...

Redigerat av ViktorDenStore
Link to comment
Dela på andra sajter

märk väl att det garanterat har med dom "fysiska" lagarna att göra. detta hadde du dock vetat om om du hadde slutfört dina studier.

Kul grej. "Hade" stavas som bekant inte med två d:n. Hur gick det med dina egna studier? Blev det några? 😛

jag betalar per bokstav så du får hålla till godo med ett "d".

///minus

Nu blev det nog nåt problem med matten. Två d'n är väl dyrare än ett d?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ifrågasatte varför folk hyllade honom helt enkelt för att jag själv inte kunde förstå det.

Nad

det är ingen som kräver att du ska förstå.

///minus

<Ironi> Plus & Minus, du är bara sååå himla underbar! </Ironi>

Sluta vara så jäkla spydig hela tiden...

jag beblandar mig sällan med minus utspel och kommentarer. men tack för att du tycker att jag är underbar *puss* 😛

///plus

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ifrågasatte varför folk hyllade honom helt enkelt för att jag själv inte kunde förstå det.

Nad

det är ingen som kräver att du ska förstå.

///minus

<Ironi> Plus & Minus, du är bara sååå himla underbar! </Ironi>

Sluta vara så jäkla spydig hela tiden...

jag beblandar mig sällan med minus utspel och kommentarer. men tack för att du tycker att jag är underbar *puss* 😛

///plus

Internet är fantastiskt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ifrågasatte varför folk hyllade honom helt enkelt för att jag själv inte kunde förstå det.

Nad

det är ingen som kräver att du ska förstå.

///minus

<Ironi> Plus & Minus, du är bara sååå himla underbar! </Ironi>

Sluta vara så jäkla spydig hela tiden...

jag beblandar mig sällan med minus utspel och kommentarer. men tack för att du tycker att jag är underbar *puss* 🙂

///plus

jag tror att plus och minus är en användare som nattvakten skapade för ett tag sen...han har tänkt ut de helt och hållet....han startade till och med den i september för att de inte skulle verka misstänksamt men en ny användare som börjar disskutera som han...jag tror plus och minus är ett sätt för nattvakten att leva ut skitsofreniken (om de heter så) i sig.

när han är plus så är han glad och när han är minus så är han tjafsig. 😆

Stöder ni min teori?

Redigerat av sozo
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är förhållandevis ny här, men det tog inte många inlägg för mig att inse att han bara var en skitstövel. Så korkade och nonchalanta svar med en attityd som

gav mig gåshud. Och så sitter det folk här och hyllar honom?

Nadde

Håller med, känner inte alls igen beskrivningarna som majoriteten här verkar ha. Nu fick han nog som han ville iom. all uppståndelse här. Han är säkert en av dom där som bara MÅSTE ha så mycket uppmärksamhet som möjligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hela ditt senaste inlägg är ju helt meningslöst Nad.
Ja, om man inte förstår det.
Alla här har förstått varför du inte tyckte om nattvaktaren
Jaså, har du frågat dem?
det som är intressant är att du inte förstår att jag tyckte det var en idiotförklaring.
Är det? För dig kanske.
Om du vill hänga upp dig på att märka ord så varsågod! Glöm bara inte att det är det dummaste sättet att verka smart på.
Says who?
Förresten, blev du lite stött för att jag tyckte att du idiotförklade mig och de andra som uppskattade nattvaktaren?
Ooops, Där vaknade Du!

Jag är inte oberörd när jag blir felaktigt anklagad. Jag ställde indirekt en fråga och hoppades på ett svar. Du kom med ett onödigt och synnerligen klantigt påhopp, och nu ännu fler. Löjligt.

Problemet är att man tydligen inte skall ha någon riktigt egen åsikt utan skall helst ha någon form av cool och ligiltig attityd för att passa in bland de som är rädda för att sticka ut för mycket (känns lilla Sverige igen?). Jag köper inte det.

Förresten, om du vill veta mer om mig så kan du väl skriva ett PM? Jag kan skriva ihop en kort biografi om du är intresserad (18år är jag förresten)
Nej så intresserad är jag nog inte. Din ålder ursäktar en del, men inte allt.
Chansar helt iskallt på att det är Nad Sylvan.
Vad smart du är. 🙂 Redigerat av Nad Sylvan
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag sagt mitt. Sålänge som folk sitter och gömmer dig bakom ett anonymt nick, så saknas ett verkligt civilkurage. Men det är lätt att käfta då, eller hur?

God Jul!

Edit: Känner att jag behöver förtydliga mig. Nad - du är inte konsekvent och du argumenterar som ett litet barn. På grund av detta så känns det inte speciellt motiverat att skriva så mycket här. Jag är ledsen om jag gjort dig upprörd, det var faktiskt inte min mening. Jag tyckte du hade en tråkig attityd och jag påpekade det. Du kanske har svårt för att ta kritik? Hursomhelst, om du vill fortsätta den här diskussionen så tycker jag att vi tar det i PM. Går det bra för dig? Forumet behöver städas upp lite nu det är för mycket skit ute i alla trådar.

/Fredrik

Redigerat av Shadows
Link to comment
Dela på andra sajter

Det första han någonsin skrev till mig var att min känsla för reggae var on-par med Loa Falkmans popkänsla.

hahahaHAHAHAHAHahaha 😉😎😄😄

Jag satt å tänkte (Vilken sällsynt menlös tråd), men så lästa jag det citatet. 😄😄😄 då va de helt plötsligt nästan värt. Jag gillar(gillade) nattvaktaren iallafall. Mest för att han propagerade mot allt rosa *fluff* folk skriver till varann hela tiden i demosektionen.

sen så ere ju en konstform att skriva roligt/läsvärt men ändå kunna bygga strukturerad kritikmodul. Go nattvaktarn.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag noterar att det är en hemskans massa människor som tycker saker om Nattvaktaren nu när han inte längre är med. Det känns konstigt att läsa Era öppenhjärtiga åsikter nu, oavsett om de är positiva eller negativa. Kan vi gå vidare?

Jag blir orolig när även folk som Dbd, med all sin kunnighet, lägger ner. Vi behöver sånt folk här på forumet som kan sina saker, jaga inte bort dem.

Med fridens liljor

Wunderbaum

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag noterar att det är en hemskans massa människor som tycker saker om Nattvaktaren nu när han inte längre är med. Det känns konstigt att läsa Era öppenhjärtiga åsikter nu, oavsett om de är positiva eller negativa. Kan vi gå vidare?

Storlagen notis. Nu e de ju iallafall en tråd som enbart handlar om nattvaktaren, om det skulle dyka upp vad man tyckte om den som tråden handlade om är väl inte konstigt? Jag tror inte någon fick sin uppfattning EFTER att han slutat, och jag tror inte att folk (som i en gammal kungfu film) kutar fram till någon på gatan och istället för att skrika "we must kung-fu-fight" exklamerar att "DEHÄR E VA JAG TYCKER OM DIG" helt apropå.

Du får det att låta som en dålig sak att folk skriver vad de tycker om nattvaktaren.

håller dock med om att tråden e menlös och om att gå vidare.

*skrivet lite små grinigt och sarkastiskt, bu eller bä? 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag noterar att det är en hemskans massa människor som tycker saker om Nattvaktaren nu när han inte längre är med. Det känns konstigt att läsa Era öppenhjärtiga åsikter nu, oavsett om de är positiva eller negativa. Kan vi gå vidare?

Jag blir orolig när även folk som Dbd, med all sin kunnighet, lägger ner. Vi behöver sånt folk här på forumet som kan sina saker, jaga inte bort dem.

Med fridens liljor

Wunderbaum

Hear hear! Trådens bästa!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag sagt mitt. Sålänge som folk sitter och gömmer dig bakom ett anonymt nick, så saknas ett verkligt civilkurage. Men det är lätt att käfta då, eller hur?

God Jul!

Edit: Känner att jag behöver förtydliga mig. Nad - du är inte konsekvent och du argumenterar som ett litet barn. På grund av detta så känns det inte speciellt motiverat att skriva så mycket här. Jag är ledsen om jag gjort dig upprörd, det var faktiskt inte min mening. Jag tyckte du hade en tråkig attityd och jag påpekade det. Du kanske har svårt för att ta kritik? Hursomhelst, om du vill fortsätta den här diskussionen så tycker jag att vi tar det i PM. Går det bra för dig? Forumet behöver städas upp lite nu det är för mycket skit ute i alla trådar.

/Fredrik

Du fattar fortfarande inte och måste uppenbarligen ha stora problem med dig själv. Det är ju bara att läsa det jag citerat och svarat på.

Det är sant att jag sa att jag hade sagt mitt, men "man är väl inte sämre än att man kan ändra sig"? Det är lätt att ryckas med här och jag tar sällan en oförätt.

Visst, jag skulle kunna verka helt oberörd och strunta i alltsammans (liksom du själv) - men sålänge som det bara är en liten kanalje som försöker sätta sig på mig är det inte särskilt svårmanövrerat. Privat PM? I vanliga fall...ja.

Men jag tycker nog att folk skall få läsa vad du anser att de tycker.

Och jag argumenterar som ett barn? 😄 "It takes one to know one" eller hur?

Puss på dig.

Nad

Ps.

Jag tyckte du hade en tråkig attityd och jag påpekade det

Nej det var jag som påpekade detta om Nattvaktaren, var det inte så? Du sa att jag idiotförklarade folk. Det är något helt annat det. 😉

Redigerat av Nad Sylvan
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...