Janko Postat 31 januari 2013 Postat 31 januari 2013 (redigerat) Kommer under 30 dagar försöka göra MINST ett beat om dagen Hip-Hop, R&B, Soul med mera.. Detta kommer ocksÄ att videodokumenteras dag för dag! SÄ jag hoppas ni kommer gilla vad som kommer. http://www.youtube.com/watch?v=_eUPH7HL2UI MVH Janko Redigerat 31 januari 2013 av Lundin
Terror Postat 31 januari 2013 Postat 31 januari 2013 nĂ€r du sĂ€ger "beats", menar du dĂ„ ett 4 bars lĂ„ngt beat som Ă€r loopat i 3 minuter, eller hela lĂ„tar (med arr, refrĂ€ng, verser, intro mm)? just wondering đ
Janko Postat 31 januari 2013 TrĂ„dstartare Postat 31 januari 2013 Nej det kommer vara Intro, Vers, reff osv osv. Hela paketet đ
Janko Postat 7 februari 2013 TrÄdstartare Postat 7 februari 2013 Första dagen av 30 dagars diciplin börjar i morgon för den/dem som Àr intresserade!! FÄr se hur det kommer att gÄ med tanke pÄ att inspirationen Àr lika 0000000000.. haha.. KÀrlek..
Hjorten Postat 7 februari 2013 Postat 7 februari 2013 Lycka till! För ett par Är sedan gav jag mig pÄ att göra en lÄt i mÄnaden, och dÄ bara anvÀnda ljud jag spelat in eller hittat under den mÄnaden. MÄlsÀttningen var ocksÄ att varje lÄt skulle vara tio minuter lÄng (förutom första och sista som skulle vara 20). Det slutade rÀtt bra med att endast en lÄt hamnade under 10 minuter.
Janko Postat 10 februari 2013 TrÄdstartare Postat 10 februari 2013 HÀr kommer dag 1 av 30.. Inte vÀrsta men jag startar mjukt. Har ÀndÄ 29 dagar till haha
SadamJR Postat 10 februari 2013 Postat 10 februari 2013 Jag förstÄr fortfarande inte vad den hÀr trÄden gÄr ut pÄ. Ska du sÀlja beatsen efterÄt?
Piccazzo Postat 10 februari 2013 Postat 10 februari 2013 (redigerat) Rena rama Scott " Coke blew my mind " Storch. PÄ med 50 pÄ denna sÄ e det klart.Bra men lite 2006 kanske. Redigerat 10 februari 2013 av Piccazzo
Janko Postat 10 februari 2013 TrĂ„dstartare Postat 10 februari 2013 BurninSven Tack sĂ„ mycket det uppskattas đ Joakimbuller HĂ€rligt att höra.. Ska försöka fixa en till ikvĂ€ll men det Ă€r video grejset som tar tid fan.. SadamJR TrĂ„den gĂ„r ut pĂ„ att jag har 30 dagars diciplin och ska göra 1 beat om dagen i 30 dagar.. Sen om man gillar nĂ„got av dem sĂ„ gĂ„r det att ordna saker och ting.. Piccazzo Att bli jĂ€mnförd med en superproducent som scott storch vĂ€rmer fan đ Jaa stilen Ă€r lite oldie faktiskt men skitsamma fan haha
sadomachine (oregistrerad) Postat 10 februari 2013 Postat 10 februari 2013 Snyggt jobbat.... NÀhÀ om man skulle ta och skriva 30 nya industrimetalhits pÄ trettio dagar nu kanske?, eller nÀ.
everlastingrecords Postat 10 februari 2013 Postat 10 februari 2013 Jag gillar idén. Liknar lite hur Stephin Merrit tÀnkte nÀr han slÀppte sitt Magnus Opus "69 Love Song". Han satt tydligen pÄ en gay skybar pÄ Manhattan och funderade vad han skulle göra hÀrnÀst. Efter ett par drinkar klÀckte han idén att skriva 100 lÄtar och ge ut dem. Efter en stund kom han pÄ det orimliga i paketeringen, hur skulle det gÄ till att ge ut det egentligen? Han kom till slut fram till att göra 69 lÄtar som han skulle slÀppa som en trippelskiva med 23 lÄtar pÄ varje skiva. För att genomföra det satte han upp en regel om att skriva tre lÄtar per dag under 23 dagar. Det sket sig sÄ klart. Men ofta blev det i alla fall en lÄt och en melodi, ett tema eller liknande per dag.
Freddz Postat 16 februari 2013 Postat 16 februari 2013 Sjukt nice idé, första beatet var mycket imponerande, bra jobbat ! :>
Janko Postat 25 februari 2013 TrÄdstartare Postat 25 februari 2013 HÀr kommer del 2.. Hoppas ni gillar! Bara KÀrlek!
klasho Postat 25 februari 2013 Postat 25 februari 2013 Satan snyggt! Keep Ă©m coming! Bara kĂ€rlek brĂŒschan!!!
Janko Postat 18 mars 2013 TrĂ„dstartare Postat 18 mars 2013 Creative Days. Hade trĂ„kigt och sĂ„hĂ€r blev det.. đ :D đ PZ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.