Jump to content
Annons

En Vinnarlåt: Nervo & Hook'n'sling - Reason (Egopunk Remix)


MarkusDoe89 (oregistrerad)

Recommended Posts

MarkusDoe89 (oregistrerad)

Tja Allesammans!

Hittade en tävling som är pågående för tillfället, så jag bläddra runt lite bland bidragen som fanns och upptäckte efter en stund att dem var föööör många. Så jag gjorde vad vilken musikintresserad nisse som helst skulle göra, jag lyssnade i alla fall igenom bidragen på första sidan haha 😛

Hur som helst upptäckte jag en STORBOMB bland toppbidragen och tänkte att jag kunde dela med den! 🙂

Tävlingen styrs upp av den Australiensiska House Duon Nervo tillsammans med Hook'n'Sling i samarbete med Talenthouse.com och vinnaren vinner ett låtsläpp. Remixen är gjord av en (vad som verkar vara) ny SVENSK House/Electro duo som kallar sig själva för "Egopunk". Svensk musik bara lyfter hela tiden känns det som!

In och lyssna på låten iallafall och rösta gärna för att stödja bidraget om ni känner fört! Såg också att dem delar ut ett ljudpaket med utvalda ljud från låten som dem ger ut i utbyte mot röster på deras facebook sida. Det enda man behöver göra är att lägga en kommentar med ens egen E-mail på ett inlägg som finns på deras logg, så skickar dem ut en kollektiv nedladdningslänk till alla som röstar.

Bidrags-Länk: http://www.talenthou...0f59ee71ce7/844

Facebook-Länk: http://www.facebook....egopunkofficial

Soundcloud-Länk: https://soundcloud.c...-n-sling-reason

Hoppas ni gillar detta, HEJS! 😄

Redigerat av Lundin
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
MarkusDoe89 (oregistrerad)

Varför inte skriva att det är ditt bidrag?

Den där remixen var inte speciellt bra dessvärre.

eee ok... ingen anledning att ljuga häromkring. dessutom så har omröstningen redan hållit på i ungeför 2-3 dagar, och hade jag ägt låten så hade jag nog lagt upp denna tråd tidigare för att försöka fånga in röster i ett tidigare skede för att komma längre upp....

Jag tyckte låten var bra och att dem belönade varje röstare med ett ljudpaket det är det ända jag försöker uppmärksamma här, men du är hjärtligt välkommen att tro på vad du vill och dessutom tycka vad du vill så jag tycker inte du ska vara så snabb på att försöka smutskasta nya och antusiastiska medlemmad det första du gör, ger inte direkt en bra bild av dig tycker jag inte.

Dessutom så heter jag Markus och om du kollar in deras facebook sida så ser du att grabbarna som producerat detta heter Samuel och John.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarkusDoe89 (oregistrerad)

Måste medge att jag också trodde att det var din låt eftersom du skrev så detaljerat hur man kunde rösta m.m. 😉

Kanske lyssnar senare.

Jo jag kan förstå det med tanke på att jag gjorde det så utförligt, men jag hade varit inne på sidan och klickade runt lite, sedan så ät jag inte den som latar mig när jag skriver inlägg jag tycker det är bra med utförliga meddelanden. Jag menar man får ju sitt meddelande hört som man vill att det ska.

därefter så älskar jag ju musik så mycket så jag promotar gärna folk som jag tycker har gjort ett bra jobb. det tycker jag man förtjänar!

Tack för "Heads Up" Lundin det måste nog vara det ända felet jag gjort med denna tråd, men borde det inte vara tillåtet om kåten ändå är med i en tävling, jag menar jag har ju inte laddat upp något som redan finns uppladdat för alla att gå in på o lyssna....

det ända jag har gjort är ju att länka till låten... eller?

Hur som helst så gör ni som ni vill som sagt det ända jag ville uppmärksamma var en (vad jag tycker) bra låt och ett nice kap på gratis ljudpaket som dem kommer att dela med sig för varje röst!

Hur som helst Jag ber om ursäkt om jag gjort något fel men jag personligen tycker inte jag aar brutit mot några regler, snarare tvärt om jag har bara tipsat om en bra sak.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...