Umemagnus Postat 10 januari 2013 Postat 10 januari 2013 Hallåj. Letar efter en hörlursförstärkare där man kan ha fyra set hörlurar... Så långt så finns det ju ett helt gäng av dom. Men, om man skulle vilja ha en burk med mer än två kanaler in, så verkar det vara svårare? Vad jag skulle vilja ha; En förstärkare som kan ta in 8 kanaler (4x2) så jag kan lägga helt valfri mixning i varje stereopar (hörlursutgång)... Låter det begripligt? Eller är det jag som tänker konstigt här? God fortsättning på er! /Umemagnus
Mojje Cruncher Andersson Postat 10 januari 2013 Postat 10 januari 2013 Jamhub!!! Inte det bästa men definitivt det billigaste och det löser dina trubbel enkelt!!! Piiiz! /Mojje
Claes Holmerup Postat 10 januari 2013 Postat 10 januari 2013 (redigerat) Har du ett RME-ljudkort med tillräckligt många utgångar, så fixar du det i Total Mix och skickar ut till en 4-kanalig hörlursförstärkare, istället för att leta efter en hörlursförstärkare som inte finns... Annars är det nog Jamhub, som Cruncher sade - eller en liten mixer med tillräckligt många tappningar - och en 4-kanalig hörlursförstärkare. Redigerat 10 januari 2013 av Claes
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.