Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Med tanke pÄ de oroligheter som skett i forumet pÄ sistone Àr det vÀl dags för ett samarbete inom forumets vÀggar.

Nu menar jag inte att vi ska sjunga in We Are The World men nÄgot kan vi vÀl hitta pÄ?

Jag föreslÄr en stafett, som vi hade för nÄgra Är sedan, dÀr en ljudfil lÄngsamt byggs pÄ genom att man "tar bollen"/laddar hem filen/gör ett pÄlÀgg/laddar upp i trÄden igen och sedan tar nÀsta person över.

Vad hinner vi göra pÄ en dag?

EDIT: Eftersom stafetten inte slutfördes under jul-/nyÄrshelgen byter jag namn pÄ trÄden.

Redigerat av Linus
Annons
Postat

Visst, ingen stress. Vem börjar? Carl? Jag?

Postat

Börja du Linus sÄ fyller jag i nÄgot sen. Men jag var inte med sist, lÀgger man till en extra takt eller hur fortsÀtter man pÄ lÄten?

Postat

Som man vill. Dubba ovanpÄ, klipp eller skarva.

Postat

Ja, mp3 funkar vĂ€l. Vi gör ingen hit som krĂ€ver högsta bibehĂ„llna kvalitet 😉

Postat

JodĂ„, Naymari! Gör som joachime skrev; lĂ€gg det ovanpĂ„ mitt. 🙂

DĂ„ blir den ju lite lĂ€ngre ocksĂ„. 😉

Postat

Jag kanske tar en crack pÄ den efter ha sett klart "The Lord of the Rings: The Two Towers" man fÄr bara lÀgga pÄ en sak per person var?

Postat

Bra jobbat allihop!

Ingen begrÀnsning, lÀgg pÄ det du kÀnner att du vill tillföra om det sÄ Àr en trumma eller en hel sÄngvers.

Postat

Jag byter namn pÄ trÄden eftersom julen 2012 passerats.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.