SadamJR Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 En eller annan kanske vill ha julklappsrim till sina julklappar. Varför inte hjĂ€lpas Ă„t? Ăr sĂ€ker pĂ„ att mĂ„nga gĂ€rna hjĂ€lper till med rimmen. Tala bara om vad ni tĂ€nker ge bort.
carlbergs Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 En valfri upplevelse ska jag ge till min flickvÀn!
SadamJR Postat 18 december 2012 TrÄdstartare Postat 18 december 2012 En valfri upplevelse ska jag ge till min flickvÀn! Vad som helst till dej min tjej. TÀnk dÄ lite grann pÄ mej.
CHAE Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 (redigerat) Till vemsomhelst som önskat sig vadsomhelst vĂ€ldigt lĂ€nge sĂ„ fungerar det hĂ€r alla gĂ„nger; Vad du lĂ€nge önskat har, fĂ„r du hĂ€r av tomtefar Till valfri julklapp som kan inmundigas lirar det hĂ€r skapligt (provade det hĂ€r förra Ă„ret pĂ„ en konturinslagen flaska strohrom till brĂ„zzan); Om du Ă€r en lĂ€ckergom, blir denna snart jĂ€ttetom God jul pĂ„ dig förresten, Sadam! đ VĂ€nligen, CHAE Redigerat 18 december 2012 av CHAE
therocker Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 Ska ge bort telefoner, en samsung och en sony....
Erik dP Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 (redigerat) En Iphone, du önskat, ...men du Àr för ung. HÀr fÄr du istÀllet ...en sketen Samsung. (Om mottagaren inte Àr ung: ...för du vill va' kung.) Med ett schysst jÀrnrör slÄr man vÀrlden med hÀpnad, ...sa Socker Conny. Detta nödrim leder till slut ...till: Sony. Redigerat 18 december 2012 av Erik dP
CHAE Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 [...] Med ett schysst jĂ€rnrör slĂ„r man vĂ€rlden med hĂ€pnad, ...sa Socker Conny. Detta nödrim leder till slut ...till: Sony. đ
SadamJR Postat 18 december 2012 TrÄdstartare Postat 18 december 2012 Har för mig att det helst inte ska framgÄ av rimmet alltför direkt vad det Àr i paketet.
SadamJR Postat 18 december 2012 TrÄdstartare Postat 18 december 2012 Ska ge bort telefoner, en samsung och en sony.... Hoppas att du ej blir sur trots att denna klapp Àr lur.
therocker Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 En Iphone, du önskat, ...men du Àr för ung. HÀr fÄr du istÀllet ...en sketen Samsung. Haha, kunde vart pÄ pricken, men han föredrar faktiskt en samsung framför iPhone:) 1
therocker Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 Hoppas att du ej blir sur trots att denna klapp Àr lur. Lite lurig..... Skall ge bort en liten keyboard ocksÄ, eller synth om man vill...
Claes Holmerup Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 Knappar och rattar - och sÄ vÀsnas den en del, en makalös manick som denna kan aldrig bli fel. 1
Erik dP Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 (redigerat) Har för mig att det helst inte ska framgÄ av rimmet alltför direkt vad det Àr i paketet. ...Man kan ju utesluta det sista ordet. Haha, kunde vart pÄ pricken, men han föredrar faktiskt en samsung framför iPhone:) ...DÄ blir det kanske Ànnu mer passande snarare Àn hÄnande. Rimmen Àr ju till för alla lyssnare. Men annars: En Iphone bör du ha för att va kung. Men istÀllet önskar du dig en sketen Samsung. Redigerat 18 december 2012 av Erik dP
Claes Holmerup Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 Du vill inte sĂ€lla dig till skaran av i-fĂ„n inte heller ta ett stort lĂ„n för att fĂ„ tag pĂ„ en sĂ„n istĂ€llet blev det nĂ„got som passar för alla; tiggare eller kung en patentstridbar sak frĂ„n Samsung... Ja - det haltar lite, men det Ă€r ju tanken som rĂ€knas... đ
Hammurajen (oregistrerad) Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 Lite lurig..... Skall ge bort en liten keyboard ocksÄ, eller synth om man vill... I vanliga fall du inte ska tycka Att svarta och vita man ner fÄr trycka Men hÀr kan det bara bli mer rÀtt Utan att trampa i klaveret
Wernborg Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 (redigerat) Mars, mars, mÄne Jag kan lura dig till SkÄne. Redigerat 18 december 2012 av Wernborg
Erik dP Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 Lite lurig..... Skall ge bort en liten keyboard ocksĂ„, eller synth om man vill... En doft av glögg vid julepynt. Ănglakör hörs frĂ„n inpackad synth.
Guitar Nilsson Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 En doft av glögg vid julepynt. Ănglakör hörs frĂ„n inpackad synth. Ăr det ett julklappsrim om man i rimmet talar om exakt vad det Ă€r i paketet? Jag har sett att de brukar rimma sĂ„ i TV, jag tycker det Ă€r ganska kass. Rimmet ska ju vara en ledtrĂ„d sĂ„ man kanske kan lista ut vad paketet innehĂ„ller, inte ett rim som rakt av tydligt o klart berĂ€ttar vad det Ă€r i julklappen.
Erik dP Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 (redigerat) ...Jag skrev i ett tidigare inlÀgg att man kan utesluta sista ordet. ...Men annars: Vid denna kan du sitta och plinka om dina fingrar Àr vÀldans flinka. Eller Ànnu subtilare: En stor fanfar du Àmnar skriva. Kanske den snart finns pÄ skiva. Redigerat 18 december 2012 av Erik dP
wellness music Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 Ăr det ett julklappsrim om man i rimmet talar om exakt vad det Ă€r i paketet? Jag har sett att de brukar rimma sĂ„ i TV, jag tycker det Ă€r ganska kass. Rimmet ska ju vara en ledtrĂ„d sĂ„ man kanske kan lista ut vad paketet innehĂ„ller, inte ett rim som rakt av tydligt o klart berĂ€ttar vad det Ă€r i julklappen. Ettor och nollor kommer inte att störa NĂ„got som vĂ€rmer i herr Nilssons öra Passar till Joemeek strata och bas HĂ€r kan det minsann inte bli nĂ„ge knas God Jul Nilsson - en gammal rullbandare till dig đ 1
Guitar Nilsson Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 Ettor och nollor kommer inte att störa NĂ„got som vĂ€rmer i herr Nilssons öra Passar till Joemeek strata och bas HĂ€r kan det minsann inte bli nĂ„ge knas God Jul Nilsson - en gammal rullbandare till dig đ Haha, vad kul. Men rullarna far ivĂ€g efter golvet, band överallt... Kanske man borde skaffa USB Ă€ndĂ„, helt kallt. đł
Claes Holmerup Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 (redigerat) Haha, vad kul. Men rullarna far ivĂ€g efter golvet, band överallt... Kanske man borde skaffa USB Ă€ndĂ„, helt kallt. đł Jag sitter hĂ€r alldeles kallsvettig och chockad... Kan Nilsson till slut av nĂ„got DAW-system bli lockad...? đźđ Redigerat 18 december 2012 av Claes
Guitar Nilsson Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 Jag sitter hĂ€r alldeles kallsvettig och chockad... Kan Nilsson till slut av nĂ„got DAW-system bli lockad...? đźđ Hehe Jag redan Mac o Garageband haver Men redan tanken skaver
D Vibe Postat 19 december 2012 Postat 19 december 2012 I denna sak kan du faktiskt tiga Men du kan Ă€ven ringa till Riga Den har mer kapacitet Ă€n en gammal Amiga Stora delar av ditt liv kommer du nog Ă„t denna viga. Till valfri modern smartphone. đ
D Vibe Postat 19 december 2012 Postat 19 december 2012 Jag sitter hĂ€r alldeles kallsvettig och chockad... Kan Nilsson till slut av nĂ„got DAW-system bli lockad...? đźđ Pyttsan, sĂ„nt Ă€r ju helt plojty plojty Allt var bĂ€ttre förr det mĂ„ste ni inse, ty raka rör Ă€r det enda som gĂ€ller nĂ€r man pĂ„ gitarren bender.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.