Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Är det nĂ„gon ny festival pg?

Jag har precis uppgraderat till Windown 8/Cubase 6.5 och pĂ„ onsdag kommer Cubase 7... Är med andra ord duktigt sugen pĂ„ att spela in igen och festival Ă€r ju alltid kul, gĂ€rna punkig sĂ„dan... Julen Ă€r 2v ledighet och bara ca hĂ€lften av dagarna Ă€r uppbokade 🙂

Sixties, bloody lÀnge sedan du drog igÄng nÄgon punkfestival btw!

Redigerat av ONSatan
Annons
Postat (redigerat)

Jag har skickat PM till "punkfestivalernas huvudgeneral" a.k.a Sixties. Hoppas han kĂ€nner av grupptrycket 😉

Redigerat av ONSatan
Postat

Ska tĂ€nka pĂ„ en ev. Punkfestival 🙂

Postat

A lite julpunk kan ju alltid vara kul. Ang punk sÄ sitter jag hemma och försöker lÀra mig lite gamla klassiska punklÄtar med bla KSMB och asta kask.

Finns pÄ min soundcloud.

Sök millen1981 om ni vill lyssna.

Saknar dock bas pÄ dessa punkisar Àn sÄ lÀnge dÄ ja inte har nÄn bas bara sÄ ni vet om ni tycker det lÄter klent.

Postat

nÀr det gÀller punk sÄ Àr det ju bredare Àn man kanske först tÀnker, frÄn Protopunk (mc5, stooges, New york Dolls) 77punk (ramones, clash, ebba grön, Sex pistols) syntpunk (Suicide) till dagens MTV/pop punk.

sÄ de flesta kan nog hitta nÄtt som ligger i nÀrheten av musik de gillar eller kanske kan skapa en ny genre.

fĂ„r vĂ€l skriva ihop lite regler (alltsĂ„ kopiera frĂ„n en tidigare festival 😄 ) sĂ„ den som vill kan ju börja!

Postat

Jag fĂ„r tyvĂ€rr stĂ„ över eventuell punkfestival, har inte möjlighet för tillfĂ€llet. 🙁

Postat

Jag fĂ„r tyvĂ€rr stĂ„ över eventuell punkfestival, har inte möjlighet för tillfĂ€llet. 🙁

SĂ€g att du "vĂ€grar vara med för att det Ă€r sĂ„ jĂ€vla borgerligt och Ă€ckligt rövigt med festivaler" sĂ„ har du en vinnande ursĂ€kt för att inte vara med i en punkfestival... 😛

• Gilla 1
Postat

inte ens ett samarbete med nÄn?

Postat

inte ens ett samarbete med nÄn?

Nja, det Àr möjligt att jag skulle kunna köra bas och/eller gitarr Ät nÄgon (stackare).

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.