Jump to content
Annons

Ny festival pg?


ONSatan

Recommended Posts

Är det någon ny festival pg?

Jag har precis uppgraderat till Windown 8/Cubase 6.5 och på onsdag kommer Cubase 7... Är med andra ord duktigt sugen på att spela in igen och festival är ju alltid kul, gärna punkig sådan... Julen är 2v ledighet och bara ca hälften av dagarna är uppbokade 🙂

Sixties, bloody länge sedan du drog igång någon punkfestival btw!

Redigerat av ONSatan
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag har skickat PM till "punkfestivalernas huvudgeneral" a.k.a Sixties. Hoppas han känner av grupptrycket 😉

Redigerat av ONSatan
Link to comment
Dela på andra sajter

A lite julpunk kan ju alltid vara kul. Ang punk så sitter jag hemma och försöker lära mig lite gamla klassiska punklåtar med bla KSMB och asta kask.

Finns på min soundcloud.

Sök millen1981 om ni vill lyssna.

Saknar dock bas på dessa punkisar än så länge då ja inte har nån bas bara så ni vet om ni tycker det låter klent.

Link to comment
Dela på andra sajter

när det gäller punk så är det ju bredare än man kanske först tänker, från Protopunk (mc5, stooges, New york Dolls) 77punk (ramones, clash, ebba grön, Sex pistols) syntpunk (Suicide) till dagens MTV/pop punk.

så de flesta kan nog hitta nått som ligger i närheten av musik de gillar eller kanske kan skapa en ny genre.

får väl skriva ihop lite regler (alltså kopiera från en tidigare festival 😄 ) så den som vill kan ju börja!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag får tyvärr stå över eventuell punkfestival, har inte möjlighet för tillfället. 🙁

Säg att du "vägrar vara med för att det är så jävla borgerligt och äckligt rövigt med festivaler" så har du en vinnande ursäkt för att inte vara med i en punkfestival... 😛

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag får tyvärr stå över eventuell punkfestival, har inte möjlighet för tillfället. 🙁

inte ens ett samarbete med nån?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...