Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Foo Fighters - Wasting Light (Live from Studio 606)

Var bara tvungen att dela med mig av det hÀr. Skitbra sound, grymt bra framfört och en ren njutning att kolla igenom! Dela

gÀrna med er av lite tankar och synpunkter. NÄgon favoritlÄt? Jag mÄste sÀga att min favorit Àr den första 'Bridge Burning', vilket jÀvla drag!

Annons
Postat

Jag gillar konceptet, live i studio. Det passar Foo fighters vÀldigt bra.

Bra ljud med lagom rumskÀnsla. Men varför i mono?

Postat (redigerat)

FrÀnt!

Första lÄten var röj men jag fastande för tredje lÄten.

Har inte sĂ„ vansinnigt stor koll pĂ„ FF men Pat gör vĂ€l bara inhopp (live och i studion) eller Ă€r han fast nu? Nevertheless; kul att se dem lira ihop igen đŸ„°

För mig fĂ„r gĂ€rna Premier Guitar göra en Rig Rundown pĂ„ deras prĂŒlar och pedalbrickorna i synnerhet 😼

Redigerat av CHAE
Postat

SÄnt hÀr Àr riktigt grymt. Se band som lirar live i replokal eller studio tycker jag Àr nÄt av det hÀftigaste man kan se. Tycker det slÄr det mesta.

Om nÄn har fler liknande grejjer sÄ posta.

Postat

Foo har ganska mÄnga bra lÄtar, var ett tag sedan jag lyssnade pÄ dom. Gillar man dom rekommenderar jag Doku "Back And Forth" som gÄr igenom deras historia vÀldigt bra.

Postat

Grymt ja!

Hur fasen kunde jag missat detta? Eller kanske glömt. Och hur fasen kunde jag glömma det i sĂ„ fall! Intrigen tĂ€tnar. 😄

Postat

Jag gillar konceptet, live i studio. Det passar Foo fighters vÀldigt bra.

Bra ljud med lagom rumskÀnsla. Men varför i mono?

Var inte det en pusselbit i deras "back to basics"-koncept? Det hÀr med analogt, replokalskÀnsla och "catch the moment", och hela den biten.

Postat

Foo har ganska mÄnga bra lÄtar, var ett tag sedan jag lyssnade pÄ dom. Gillar man dom rekommenderar jag Doku "Back And Forth" som gÄr igenom deras historia vÀldigt bra.

Oj vilken bra dokumentĂ€r 😼 Inte bara det vanliga tugget ("yeah we lost our drummer and whoever joined us instead bla bla bla") utan verkligen ljudplodande. Tack för tipset, hellfog 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.