Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Hela tabellen ser helt galen ut.

Cubase har alltså inga virtuella instrument, FL Studio kan inte spela in från Line in, Live har inte Cut/Copy/Paste, Pro Tools har inte nivåmätare, Reason har inte kompressorer, men Logic Studio har både EQ och Equalizer.

Okeeeej.

Postat (redigerat)

Jag tycker att allt går riktigt snabbt i FL, det är lätt att förstå. 🙂 De där låter bara skumt, jag använder FL dagligen de funkar ju visst xD

Redigerat av AnuBiz
Postat

Utveckla gärna det där! Jag använder FL dagligen, jag kan koppla in en vanlig gitarr och spela in, jag kan spela in med synth. Förstår inte vad du menar? 😳

Jag tycker att allt går riktigt snabbt i FL, därav mitt val. Det är lätt att förstå. 🙂

Han menar att den där sidan har helt fel.

Postat (redigerat)

Han menar att den där sidan har helt fel.

Uppfattade det och ändrade precis efter du skrev, haha..gah, nedrans telefon

Redigerat av AnuBiz
pme (oregistrerad)
Postat

Jag tror att man får bäst resultat om man läser rött kryss som har och grön bock som har inte. Dvs de fler fel än rätt.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.