tordA Postat 5 november 2012 Postat 5 november 2012 en smidig funktion för jämförelse 🙂 Tabort och lägg till http://sound-editing...10-vs-Sonar-8-5
Linus Postat 5 november 2012 Postat 5 november 2012 Hela tabellen ser helt galen ut. Cubase har alltså inga virtuella instrument, FL Studio kan inte spela in från Line in, Live har inte Cut/Copy/Paste, Pro Tools har inte nivåmätare, Reason har inte kompressorer, men Logic Studio har både EQ och Equalizer. Okeeeej.
Signia Postat 5 november 2012 Postat 5 november 2012 haha, ja ... Cubase kör ASIO, men inte Nuendo .. ehm .. 😛
Miklo Postat 5 november 2012 Postat 5 november 2012 Ableton har ingen kompressor, eq och reverb? och det går inte att kopiera klistra in? WTF?
AnuBiz Postat 6 november 2012 Postat 6 november 2012 (redigerat) Jag tycker att allt går riktigt snabbt i FL, det är lätt att förstå. 🙂 De där låter bara skumt, jag använder FL dagligen de funkar ju visst xD Redigerat 6 november 2012 av AnuBiz
Hjorten Postat 6 november 2012 Postat 6 november 2012 On 2012-11-06 at 02:48 sa AnuBiz: Utveckla gärna det där! Jag använder FL dagligen, jag kan koppla in en vanlig gitarr och spela in, jag kan spela in med synth. Förstår inte vad du menar? 😳 Jag tycker att allt går riktigt snabbt i FL, därav mitt val. Det är lätt att förstå. 🙂 Han menar att den där sidan har helt fel.
AnuBiz Postat 6 november 2012 Postat 6 november 2012 (redigerat) On 2012-11-06 at 05:45 sa Hjorten: Han menar att den där sidan har helt fel. Uppfattade det och ändrade precis efter du skrev, haha..gah, nedrans telefon Redigerat 6 november 2012 av AnuBiz
pme (oregistrerad) Postat 6 november 2012 Postat 6 november 2012 Jag tror att man får bäst resultat om man läser rött kryss som har och grön bock som har inte. Dvs de fler fel än rätt.
tordA Postat 6 november 2012 Trådstartare Postat 6 november 2012 typiskt att det var så mycket fel ... 😏
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.