Jump to content
Annons

Är i riksfinal i Svensktoppen Nästa!


lonewind

Recommended Posts

Ett jättegrattis och break a leg på vägen 😉 Mysig låt. Jag tror att den kanske kommer att användas i någon film framöver. Bara en känsla 🙂

Tusen tack.

Ja, det skulle sitta fint med den i en film. Men helst inte inom två veckor för då blir jag diskad 😄

Grattis! 🙂

Tack!

Jättekul!!!

Ja fan, det är fan riktigt spännande!

Stort stort grattis! 🙂

Och ett stort stort tack för det!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Grattis mannen, har följt dej genom åren en del!

Har du kvar din gamla goding, I want to go home? Eller vad den nu hette! Gillar den i alla fall, har du nån länk? Vad har du kört för mick på sången! Stort grattis!

Redigerat av Martin
Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis mannen, har följt dej genom åren en del!

Har du kvar din gamla goding, I want to go home? Eller vad den nu hette! Gillar den i alla fall, har du nån länk? Vad har du kört för mick på sången! Stort grattis!

Tack Martin!

Antar att du har hört min gamla akustiska demo version av I Want To Go Home.

Här är iaf originalet på Spotify: Dislife – I Want To Go Home .

Min gamla gitarrversion går säkert att leta upp om du vill ha tag på den... Men var det inte du som kontaktade mig via min artistsida på facebook och frågade efter den gamla demoskivan?

From the Start har jag använt en SM7B:a till sången, det ångrar jag lite nu för nu är jag kär i en KSM32...

Redigerat av lonewind
Link to comment
Dela på andra sajter

Gratulerar! Inväntar en acapella till remixprojektet via PM. Om du inte fått kalla fötter nu när du börjar synas. Du förtjänar uppmärksamhet!

Aha, hade du bett om det redan någonstans som jag missat?

Annars kan jag nog ordna fram det imorgon. Inga kalla fötter här inte.

Och tack för gratulationerna!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack Martin!

Antar att du har hört min gamla akustiska demo version av I Want To Go Home.

Här är iaf originalet på Spotify: Dislife – I Want To Go Home .

Min gamla gitarrversion går säkert att leta upp om du vill ha tag på den... Men var det inte du som kontaktade mig via min artistsida på facebook och frågade efter den gamla demoskivan?

From the Start har jag använt en SM7B:a till sången, det ångrar jag lite nu för nu är jag kär i en KSM32...

Nej det var inte jag som kontakta dig där... Aha. Sånt är livet, musiken är fokus. Alltid. teknik dör, musik dör aldrig. U know. SKu lle gärna vilja höra din gamla version den akustiska, för minnernas skull, var väl typ 16-17 när djag hörde den 🙂 Ha det gott! <3

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej det var inte jag som kontakta dig där... Aha. Sånt är livet, musiken är fokus. Alltid. teknik dör, musik dör aldrig. U know. SKu lle gärna vilja höra din gamla version den akustiska, för minnernas skull, var väl typ 16-17 när djag hörde den 🙂 Ha det gott! <3

Ah, cool. Det betyder att det finns två Martin som gillar mina gamla grejer 🙂.

Sant, musiken är fokus!

Här kan du hämta hela den gamla demoskivan (fritt fram om någon annan är sugen också men det är inget audiotekniskt eller audiophilt mästerverk direkt 😄).

Chris Michols - The Long Road

Link to comment
Dela på andra sajter

oakleaf (oregistrerad)

Fyfan va kul! Grattis! Stora grejer...

Alltsa jag sitter i Australien och har inte tillgang till Spottan, finns det nagot annat saett jag kan lyssna pa alstret?

All lycka till dig!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har ju lyssnat på dina alster tidigare, och läste trådstarten för nån vecka sen, men...

I fredags spelades en låt på radion när jag satt i bilen...jag hann tänka:

Vad är det här för nåt? Jag höjde. Avskalat. Låter amerikanskt. Sympatisk bas, bra röst. Jack Johnson? Näej. Säkert dyr gitarr. Aningen mycket top, men på ett bra sätt. Låter proffsigt. Rösten känns bekant. Men, vad fan, är det inte den där forumsnubben som skulle vara med i nån uttagning? Och mycket riktigt..."och det var Chris Michols..."

Shit vad bra du är. Jag lyssnade alltså helt förutsättningslöst och trodde det var en världsartist - med proffsproduktion.

Lycka till! I synnerhet eftersom du verkar vara jävligt ödmjuk.

Redigerat av Caveat
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har ju lyssnat på dina alster tidigare, och läste trådstarten för nån vecka sen, men...

I fredags spelades en låt på radion när jag satt i bilen...jag hann tänka:

Vad är det här för nåt? Jag höjde. Avskalat. Låter amerikanskt. Sympatisk bas, bra röst. Jack Johnson? Näej. Säkert dyr gitarr. Aningen mycket top, men på ett bra sätt. Låter proffsigt. Rösten känns bekant. Men, vad fan, är det inte den där forumsnubben som skulle vara med i nån uttagning? Och mycket riktigt..."och det var Chris Michols..."

Shit vad bra du är. Jag lyssnade alltså helt förutsättningslöst och trodde det var en världsartist - med proffsproduktion.

Lycka till! I synnerhet eftersom du verkar vara jävligt ödmjuk.

Om det var "From the start" du hörde så är det jag som mixat den 🙂

mvh Jon

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...