Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

NÄgon som har anvÀnt Behringers digitala mixerbord DDX3216? NÄgot ni kan dela med er av? Spec:en verkar ju lovande och Behringer brukar ju inte vara för kassa, men jag har inte kommit till skott Àn och provat det...

Annons
Postat

Det gör ett mycket bra jobb för att vara Behringer.

Jag har haft mitt i omkring 2 Ă„r vid det hĂ€r laget och har inngen anledning att vara missnöjd med det. Kvalitetskontrollen var det mindre bra med, som vanligt (fick pilla lite med dĂ„liga lödningar o dyl i mitt bord) - men det lĂ„ter bra och Ă€r lĂ€ttjobbat. 😛

Den lilla flÀkten lÄter dock en del, sÄ jag ska nog stoppa in en annan modell - kanske en större som snurrar lÄngsammare, om det gÄr att lösa pÄ nÄgot sÀtt...

Postat

NÀr jag skulle köpa digitalmixer sjÀlv, sÄ laddade jag ner manualerna till de modeller som lÄg i realistiska prislÀgen för mig och lÀste igenom dem för att se hur anvÀndarinterfacet verkade fungera.

Den som stod som en klart lysande stjÀrna i slutÀnden var DDX3216. Jag kommer inte ihÄg varför Yamahan föll bort, men det var nÄgontig i hanteringen som jag inte tyckte verkade bra...

Postat

Jag har gjort samma sak sjÀlv, samt att jag har anvÀnt 01V och 02R mycket. Lite beslutsÄngest dÀremot.

• 1 mĂ„nad senare...
Postat

Jo ett Behringer bord Àr helt ok, dock sÄ Àr kvaliteten sÄ varierande. Vill man vara sÀker pÄ att grejerna hÄller ett tag sÄ ska man inte köpa behringer, men man vet aldrig. Jag Àr nöjd med mitt Behringer DDX3216 bord (trots att mute knappen pÄ kanal 1 har gÄtt sönder. NÄgon som vet rÄd till detta?") Med tanke pÄ priset pÄ DDX3216 jÀmfört med konkurenterna sÄ Àr den helt klart mest prisvÀrd.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.