denZne Postat 20 maj 2012 Postat 20 maj 2012 Tjenare Har kollat på denna bas http://www.thomann.de/se/esp_ltd_f415_fm_stbk.htm men skulle gärna vilja prova den innan jag köper den, är det någon som vet vart i mellan Sverige man kan provspela en sådan?🙂
Simon Andersson Postat 20 maj 2012 Postat 20 maj 2012 Känns som att vilken 4sound-butik som helst i landet kan beställa hem en sån där...
basshole Postat 20 maj 2012 Postat 20 maj 2012 Jo fast.. Dels är inte musikaffärer alltför pigga på att beställa hem grejer bara för att man ska få "provspela", och dels blir de nog inte särskilt glada om de tar hem basen och kunden provspelar den. Och sen beställer ifrån tyskland. Jag hade iallafall blivit tjurig.
Claes Holmerup Postat 20 maj 2012 Postat 20 maj 2012 Troligen kan butiken matcha Thomanns pris eller åtminstone komma rimligt nära - bara fråga, så fixar det sig nog. 🙂
Simon Andersson Postat 21 maj 2012 Postat 21 maj 2012 Precis. Därför tog jag 4sound som exempel. Har för mig att de har ESP/LTD i loopen och att det inte blir samma "problem" att beställa hem en sådan som det blir för nån annan handlare. Kan ha fel dock. Priserna matchas oftast efter Thomann, så det ska inte vara några problem. Sen tycker jag rent personligt att det har med kundvård att göra, att beställa hem en pryl. Oavsett om kunden kommer köpa eller inte. Men det är klart, skadar ju inte att fråga. Får man ett nej kan man ju köpa grejerna nån annan stans.
denZne Postat 21 maj 2012 Trådstartare Postat 21 maj 2012 Okej tack, har mailat 4sound så får se vad dom säger 🙂
Modern Rockstar Postat 21 maj 2012 Postat 21 maj 2012 4sound har lite problem med att få hem ESP idag pga agenturen, har jag för mig i alla fall.
denZne Postat 27 maj 2012 Trådstartare Postat 27 maj 2012 Köpte den men beställer den från thomman, Ville köpa en warwick men den gick inte heller att ta hem, dålig service?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.