AnnikaBrandt Posted March 11, 2012 Report Share Posted March 11, 2012 (edited) Hej alla kollegor! Jag är sajtvärd för en sajt som kanske kan vara intressant för er. www.musikproduktion.ifokus.se En sida där vi kan ge tips tillvarandra, hitta artister till låtar, förlag kan söka efter låtar och inte minst hitta kollegor för samarbeten. och mycket mycket mer. som att delta i diskussioner. GRATIS MEDLEMSKAP Edited March 11, 2012 by AnnikaBrandt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik dP Posted March 11, 2012 Report Share Posted March 11, 2012 (edited) Ser spännande ut vid en snabbtitt. Som låtskrivare (jag alltså) så är denna site kanske mer åt låtskrivarhållet då Studio är mer åt, tja Studiohållet. Provar ett tag och ser om den passar mig. Edited March 11, 2012 by Erik dP Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnnikaBrandt Posted March 14, 2012 Author Report Share Posted March 14, 2012 (edited) Nej .. du har missupfattat uppfattat min sajt kanske lite fel, för alla som sysslar med musikproduktion kan känna sig hemma på min sajt.... inte bara låtskrivare, det är både för artister och för sådana som jobbar med "studio".... Edited March 14, 2012 by AnnikaBrandt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikedragnas Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 nice hemsida:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnnikaBrandt Posted March 30, 2012 Author Report Share Posted March 30, 2012 Hejsan! Tänkte att jag skulle göra en ny tråd för att tipsa om den sajt som jag är sajtvärd för! http://www.musikproduktion.ifokus.se Det är en sajt för alla som jobbar med skapandet utav musik. Det är gratis medlemskap! Välkommna in! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts