Jump to content
Annons

martincarlson (oregistrerad)

Recommended Posts

martincarlson (oregistrerad)

Är väl egentligen inte ny på forumet, men har tidigare mest betett mig mer som en stalker. Tänkte försöka bidra mer och dela med mig av det jag kan från och med nu.

Producerar elektronisch musik men har rötterna i hårdrock/rock. Var med och startade bandet Hell n' Diesel back in the days som släppte första och enda riktiga fullängdaren 2007. Finns att anvnjuta för den som vill på Spotify: Hell N' Diesel – Passion For Power

Nuförtiden sysslar jag bara med musik i egen regi under namnet Katzenwaffe och delvis Melie. Mina alster kan man lyssna på här: http://soundcloud.com/martincarlson

Skapar allt i Propellerhead Reason 6. Har betat av Cubase, Logic och annat under åren men sen jag började med Reason känner jag mig hemma. Fördelarna är många och nackdelarna få. I love it.

Finns även på FB och Twitter som ni ser i signaturen.

Martin Carlson, överbefälhavare Katzenwaffe

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
martincarlson (oregistrerad)
Hejsan å välkommen! Jag har också varit lite utav en stalker och är även jag nybliven medlem! Måste säga att du har svängig musik på ditt ljudmoln! Får mycket Vitalic-känsla! Bra jobbat!

Kul att du gillart!

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter gött! Hårdrockare producerar alltid det fetaste trycket i elektonisk musik!

Link to comment
Dela på andra sajter

martincarlson (oregistrerad)

Låter gött! Hårdrockare producerar alltid det fetaste trycket i elektonisk musik!

Javet! Folk säger jämt - VA?!? Gör du electro?

Grejen är att hårdrock och electronisk musik går hand i hand. Samma sorts energi. Och folket som gör hårdrock/electro brukar vara ganska lika.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...