Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jahaja dĂ„ var det dax för nĂ€sta festival. Hur lĂ„ter musiken 2012? Ă€r den sĂ€llsamt futuristisk eller Ă€r det en Ă„tergĂ„ng till det ljuva 70-talet, bombastisk dubstep frĂ„n rymden eller jazzrocksklimax frĂ„n Marianergraven. Ptjaa det fĂ„r ni bestĂ€mma. Nu ska vi skapa musik! Enda regeln Ă€r att lĂ„ten ej fĂ„r överstiga 3:30 minuter och vara bra 😉. Skapa fritt!

Slutdatum 31/1 kl 23:59.

Skicka lÄten otaggad med information om vilka som varit med som mp3 till studiofestival40@gmail.com

Mvh Janne aka slej the slejnard

• Gilla 1
Annons
Postat

Oj, glömde bort spÄntrÄden, men oj va svÄrt tema (tycker en 'gammal' uv)

Oj vad oj det blev 🙂

Postat

Oj vad oj det blev 🙂

Ojojoj! 😉

Postat

dÄ Àr festivalen igÄng! hur musiken lÄter 2012?

ja, troligen ungefĂ€r som 2011, sĂ„ man fĂ„r vĂ€l kolla vad som varit populĂ€rast och göra nĂ„tt liknande alltsĂ„. 🙁

drloop (oregistrerad)
Postat

Johopp... dubstep Àr det inte öken eller nÄt?

eller var det tundra?

eller kanske bara step?

Postat

2012 kan ju bli det stora genombrottsĂ„ret för fransk baguettemusik i sverige! 😄

LOL 😆

mÄste nÀstan göra en nu bara för att.

Postat (redigerat)

Fast ska jag vara Ă€rlig tror jag hela 2012 kommer att domineras av en jullĂ„t..... đŸ„°

LOL 😆

mÄste nÀstan göra en nu bara för att.

TĂ€nkte just pĂ„ dig, nu har du chansen 😄

Redigerat av therocker
Postat

Fast ska jag vara Ă€rlig tror jag hela 2012 kommer att domineras av en jullĂ„t..... đŸ„°

TĂ€nkte just pĂ„ dig, nu har du chansen 😄

Nu Ă€r det till frĂ„gan hur man samplar en baguette 😄

Postat

Eller hur man vill att den ska lĂ„ta 2012 lĂ„ter bĂ€ttre Sixties. 🙂

kom just pĂ„ att Sabbaths nya skiva slĂ€pps nĂ€sta Ă„r! 🙂 hur lĂ„ter sabbath 2012?!! 😄

Postat

kom just pĂ„ att Sabbaths nya skiva slĂ€pps nĂ€sta Ă„r! 🙂 hur lĂ„ter sabbath 2012?!! 😄

HĂ€rligt sĂ€tt att angripa temat pĂ„ , 😄

Postat

Jag tror vÀrlden gÄr under 2012. Det ska inspirera mig. Om jag nu hinner bli klar innan....

• 2 veckor senare...
Postat

Trevligt med en tÀvling dÀr man inte ska tolka AC/DC eller nÄt sÄnt. Det fÄr bli en flaska rött och lite techno ikvÀll dÄ kanske!

• 2 veckor senare...
Postat

Shit, enda regeln att hÄlla sig inom standardtiden 3:30!?

DÄ kan vi vÀl lika gÀrna skjuta lite pÄ deadline sÄ jag hinner jobba in mitt material, sÄ hÄrda kan vi vÀl inte vara pÄ deadline, dÄ det Àr fritt i övrigt?

4:de februari passar bĂ€ttre 🙂

Postat

Passar bra det att ta det vid veckoslutet 4-5 februari nÄn gÄng.

Var det ett nytt datum eller!?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.