Jump to content
Annons

Nån som handlat på native-instruments.com?


ramoand

Recommended Posts

Tjo,

Skulle precis köpa NI Studio Drummer på native-instruments.com för jag behöver ha det imorgon till en inspelning. Där kan man ju välja mellan att ladda ner pluggen eller få den hemskickad i produktbox. Jag tänkte ju då att det bara skulle vara att köpa och ladda ner pluggen men när jag ska göra det så står det "expect delays in serial number delivery".

Nån som handlat här och vet hur långt delay det handlar om?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej

Jag fick min serial direkt, men då stod det inget om någon delay.

detta är från deras hemsida taget från faq

Your serial number is sent automatically via e-mail within 30-120 minutes. Sometimes, though, it takes longer — even longer than 2 hours, so please consider this before contacting order support. Also, some e-mail services incorrectly flag automated messages from our servers as spam. If you don´t receive anything, please check your spam folders. You can also log in to your personal account and find your serial number in the section 'Order History'. If you can't find your serial number, please contact our Order-Support with your order number.

http://www.native-instruments.com/en/support/shop-information/online-shop-faq/#c28206

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Jag fick min serial direkt, men då stod det inget om någon delay.

detta är från deras hemsida taget från faq

Your serial number is sent automatically via e-mail within 30-120 minutes. Sometimes, though, it takes longer — even longer than 2 hours, so please consider this before contacting order support. Also, some e-mail services incorrectly flag automated messages from our servers as spam. If you don´t receive anything, please check your spam folders. You can also log in to your personal account and find your serial number in the section 'Order History'. If you can't find your serial number, please contact our Order-Support with your order number.

http://www.native-in...hop-faq/#c28206

Aah okej 🙂 Då e de ju lugnt! Trodde dom skulle sitta o skicka ut det manuellt eller nåt..

EDIT: Handlade precis och fick serialen direkt så de va inga problem 🙂

Redigerat av ramoand
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...