Naymari Postat 9 juli 2012 Postat 9 juli 2012 Första dan på endast två veckors semester i år. Ösregn, självmordsväder fy fan i helvetets arselhål. Piss i satans jävla skit kuk fitta helvete Mer tid att skriva hits i studion juh!
Guitar Nilsson Postat 9 juli 2012 Postat 9 juli 2012 Ska försöka hitta på nåt med dottern, hon har bara tre dar ledigt, tis till torsdag... Tips i Stockholm eller elsewhere?
SadamJR Postat 9 juli 2012 Postat 9 juli 2012 Ska försöka hitta på nåt med dottern, hon har bara tre dar ledigt, tis till torsdag... Tips i Stockholm eller elsewhere? Gröna lund. Karuseller och sockervadd tills hon kräks.
CHAE Postat 9 juli 2012 Postat 9 juli 2012 Första dan på endast två veckors semester i år. Ösregn, självmordsväder fy fan i helvetets arselhål. Piss i satans jävla skit kuk fitta helvete Äh, lite regn har väl aldrig hindrat dig 😉 Ska försöka hitta på nåt med dottern, hon har bara tre dar ledigt, tis till torsdag... Tips i Stockholm eller elsewhere? Gröna lund. Karuseller och sockervadd tills hon kräks. 😆
slejnard Postat 9 juli 2012 Postat 9 juli 2012 mornmorn! har allvarligt seriösa planer på att... stjälpa i mig några koppar kaffe!
Micke H Postat 9 juli 2012 Postat 9 juli 2012 mornmorn! har allvarligt seriösa planer på att... stjälpa i mig några koppar kaffe! FYFAN vilken bra idé! 😮
SadamJR Postat 9 juli 2012 Postat 9 juli 2012 Då har jag beställt sjukresa till morgondagens heldag på universitetssjukhuset. Relativt smidigt, men dyrare än att åka buss.
CHAE Postat 9 juli 2012 Postat 9 juli 2012 Då har jag beställt sjukresa till morgondagens heldag på universitetssjukhuset. Relativt smidigt, men dyrare än att åka buss. Åderlåtning?
Guitar Nilsson Postat 9 juli 2012 Postat 9 juli 2012 Sockervadd o karuseller är inget för dottern, hon är 24 år... Men regnandet verkar vara mkt lindrigare neröver Roslagen o Stockholm, få se vad hon säger om att åka ditåt. Ta in på pensionat i Öregrund kanske? Bo som i gamla filmer med Sickan Carlsson och Sigge Fürst?
Naymari Postat 9 juli 2012 Postat 9 juli 2012 (redigerat) Sockervadd o karuseller är inget för dottern, hon är 24 år... Men regnandet verkar vara mkt lindrigare neröver Roslagen o Stockholm, få se vad hon säger om att åka ditåt. Ta in på pensionat i Öregrund kanske? Bo som i gamla filmer med Sickan Carlsson och Sigge Fürst? Man blir ALDRIG för gammal för karuseller. 😠 Redigerat 9 juli 2012 av Naymari
SadamJR Postat 9 juli 2012 Postat 9 juli 2012 Man blir ALDRIG för gammal för karuseller. 😠 Nilsson är kanske för gammal.
CHAE Postat 9 juli 2012 Postat 9 juli 2012 Och lobotomi, så jag passar in här. Man blir ALDRIG för gammal för karuseller. 😠 ...eller sockervadd 😠 Nilsson är kanske för gammal. ...för åderlåtning? 😳
Zakyath Postat 9 juli 2012 Postat 9 juli 2012 nää, nilsson är för gammal, punkt! här nere i halland skiner solen 😮
Naymari Postat 9 juli 2012 Postat 9 juli 2012 nää, nilsson är för gammal, punkt! här nere i halland skiner solen 😮 Vad gör du i Halland? 😲
Zakyath Postat 9 juli 2012 Postat 9 juli 2012 Vad gör du i Halland? 😲 sitter vid datorn tydligen... 😮 nääämen vi är här hela släkten, har hyrt massa stugor. vi har gjort det varje sommar nu några år på raken. tylösand!
Naymari Postat 9 juli 2012 Postat 9 juli 2012 sitter vid datorn tydligen... 😮 nääämen vi är här hela släkten, har hyrt massa stugor. vi har gjort det varje sommar nu några år på raken. Ghey... 😛 Var i hallandia?
Neosus Postat 9 juli 2012 Postat 9 juli 2012 Han hallandar sig 😑 Eller Halalandar sig. 😆😄 ...såatte. 😑
Recommended Posts