Jump to content
Annons

Någon med ett riktigt piano?


fender__

Recommended Posts

Hej

Jag skulle behöva lite hjälp med inspelning av Piano. Det är en liten snutt som behöver spelas in och borde inte ta så lång tid. Du som spelar in kommer senare att få feedback av musiklärare, producenter samt studenter då detta är ett en skoluppgift..

Vi hörs!

Mvh

Redigerat av fender__
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej

Jag skulle behöva lite hjälp med inspelning av Piano. Det är en liten snutt som behöver spelas in och borde inte ta så lång tid. Du som spelar in kommer senare att få feedback av musiklärare, producenter samt studenter då detta är ett en skoluppgift..

Vi hörs!

Mvh

Det här går inte att fatta mycket av... Vad är det för snutt? Nåt du har noter på?

Hade du tänkt komma med noterna hem till någon med både piano och inspelningsgrejer.

Eller ska det hela utspela sig i rymden?

Är det möjligen så att du bor i Stockholm och pga detta tar för givet att detta är ett forum enbart för stockholmare?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ursäkta för mitt grymt otydliga inlägg där! Såg att jag missade en massa!

Japp det är inom stockholmsområdet!

Den som spelar får själv välja vad han/hon vill spela, kan själv spela annars! Mikrofoner kan jag sj ta med bara ni har inspelningsmöjligheter, måste gå spela in i stereo också!

Fnulf: Japp det stämmer. Går du också utbildningen? Har du lyckats spela in alla grejerna? Jag har som du ser Pianot kvar!

Återigen ursäkta för det konstiga inlägget! Var lite trött.

(HAHA forum enbart för stockholmare), den var bra! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Internet är ju ett nätverk som går runt hela jordklotet. Men ni stockholmare tror att ingenting existerar utanför tullarna. Det är ju för näpet ju

Vet du inte ens om du tänkt spela själv eller om nån annan ska göra det? Och om det är ett skolarbete, är det inte meningen att du ska göra det hela själv då? Vad är din del i det hela?.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...