Jump to content
Annons

Produkter liknanade MIxvibes U-Mix Control 2


dstrandberg

Recommended Posts

Hej!

Jag DJar mycket med min dator och har för tillfället en Numark Mixtrack Pro som jag kör på, men problemet är att jag tycker den är så galet stor att frakta runt så därför hade de varit skönt att ha nåt mindre eftersom jag bara använder själva controllern till att fixa låtarna, resten gör jag med kaosspads och diverse effekter och prylar.

Då kommer frågan! Hittade precis MIxvibes U-Mix Control 2 och tyckte den verkade lite smårolig och tänkte höra om det finns liknanade controllers (rent storleksmässigt) och om någon har koll på hur bra dessa är?

/MVH, Dan

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 1 månad senare...
Postat (redigerat)

Tack för tipsen! Kollade in A&Hs prylar och insåg att de jag hade behövt vore en X2 (?) i prisklass med 2D hehe. Hade man kunnat slå ihop de två hade de varit guld eftersom jag fortfarande behöver crossfader och liknanade funktioner samt ett inbyggt ljudkort för att slippa släpa på allt för många prylar varje gång man ska ut och giga 🙂 Inser nu såhär i efterhand att alla mina önskningar inte direkt finns i 1 produkt som dessutom är prinsvänlig 🙂

Jo jag tycker också mixtracken är grym men är som sagt storleken som är lite jobbig, speciellt eftersom plattorna tar upp så mycket plats o de använder jag inte ens 😛

Redigerat av dstrandberg
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...