Jump to content
Annons

Vad gillar ni Deconstruction då ?


AudioEmbryo

Recommended Posts

Annons
sadomachine (oregistrerad)

Det mesta han gör är ju helt lysande på ett eller annat sätt..., kanske inte Ziltoid prylen då....

Link to comment
Dela på andra sajter

sadomachine (oregistrerad)

Devin Townsend, en galning från Kanada som har en hel del i sin backkatalog...

Sång/gura i Strapping young lad, Gura på ett par Front Line Assembly plattor, producerat en eller ett par Soilwork plattor, plus sina andra projekt Devin townsend project, Ocean machine, Ziltoid the omniscient, The Physicist och antagligen en hel del som inte jag känner till....

Link to comment
Dela på andra sajter

Det mesta han gör är ju helt lysande på ett eller annat sätt..., kanske inte Ziltoid prylen då....

Ziltoid är ju så jävla bra!

Stort fan av SYL och hans sologrejor, Deconstruction är det första som jag inte riktigt tycker håller måttet. Lite för mycket prutthumor som sagt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Deadhead är grym!

Håller med om trummorna på Deconstruction, har ju haft våta drömmar om resultatet sen man hörde att Verbeuren skulle medverka, men när man lyssnade på den färdiga skivan tänkte man ju knappt på att han var med, det var för mycket annat som härjade samtidigt.

För övrigt sprang jag på ett trevligt studionörderi-klipp här om dagen, Devin visar lite av protools-projektet för Supercrush! från Addicted.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...