Dingbats Postat 28 september 2011 Postat 28 september 2011 Hjärt- och livs- är ungefär lika långa på mig.
SadamJR Postat 28 september 2011 Postat 28 september 2011 Han skrev inget. Utom det mesta platon och aristoteles "skrev".
Fidden Postat 28 september 2011 Postat 28 september 2011 min livslinje går ner till handlovslinjerna ungefär. huvudlinjen går tvärs över hela handen. hjärtlinje har jag ingen, såvida den inte går ihop med huvudlinjen.
debatt Postat 28 september 2011 Trådstartare Postat 28 september 2011 En gång i tiden läste jag att man skulle tyda den hand vars tumme ligger överst om man knäpper händerna, vilket i mitt fall skulle vara den vänstra. En annan gång läste jag att man ska tyda den hand som man använder mest, vilket istället är min högra eftersom jag är högerhänt. I länken här så förklaras att man med den hand som man använder mest, i mitt fall den högra alltså, ser det som gäller i nutid, medan den andra handen visar det som har varit i livet och ens förutsättningar. Går man i mitt fall alltså på det som har varit - den vänstra handen - så är min livslinje där fruktansvärt kort. I den högra handen är den avsevärt längre och går ända ned till handleden. De öriga två linjerna, hjärtlinjen och hjärnlinjen är ganska lika i vänster och höger handflata. Hjärtlinjen är kort och hjärnlinjen lång.
Fidden Postat 28 september 2011 Postat 28 september 2011 nu när jag tittar igen, har jag för många linjer för att identifiera dem korrekt xD
debatt Postat 28 september 2011 Trådstartare Postat 28 september 2011 min livslinje går ner till handlovslinjerna ungefär. huvudlinjen går tvärs över hela handen. hjärtlinje har jag ingen, såvida den inte går ihop med huvudlinjen. Min vänstra livslinje är bara 2.5-3 cm... Men den högra är ungefär som din.
SadamJR Postat 28 september 2011 Postat 28 september 2011 nu när jag tittar igen, har jag för många linjer för att identifiera dem korrekt xD Freakshow.
debatt Postat 28 september 2011 Trådstartare Postat 28 september 2011 Det finns fler linjer, men det är överkurs. Den skarpaste linje jag har är hjärtlinjen iaf. Den är mycket djup. Imorgon visas MFF-Austria Wien och Sporting Lissabon-Lazio. Basel nådde 3-3 borta mot Man Utd.
Dingbats Postat 28 september 2011 Postat 28 september 2011 Min arbetslinje är väldigt kort I Paris är det varmt.
SadamJR Postat 28 september 2011 Postat 28 september 2011 Det finns fler linjer, men det är överkurs. Den skarpaste linje jag har är hjärtlinjen iaf. Den är mycket djup. Imorgon visas MFF-Austria Wien och Sporting Lissabon-Lazio. Basel nådde 3-3 borta mot Man Utd. Men vad händer i city?
Overkill Postat 28 september 2011 Postat 28 september 2011 Det jag är mest förvånad över det är att Overkill hoppar över middagen, det som varit dagens viktigaste måltid i vår släkt i 300 år minst... Jag äter "lunch" nu. kebabrulle
debatt Postat 28 september 2011 Trådstartare Postat 28 september 2011 Jag äter "lunch" nu. kebabrulle Middag alltså!! Va gott! 😛
debatt Postat 28 september 2011 Trådstartare Postat 28 september 2011 Middag här tids nog. Pasta, fläskkött, bönor, tomat, curry, ingefära, vitlök.
ironman Postat 28 september 2011 Postat 28 september 2011 Hej Går ängelholm upp i allsvenskan blir deras hemma arena halmstad eftersom dom åker ut. Annars hade det blivit vårt allas olympia i helsingborg. Men eftersom vi har det bästa laget i norden förutom fc köpenhamn så kan äff glömma det. Min livslinje är delad längst upp och börjar på nytt lite vid sidan om. Undra vilket öde jag kommer att möta. Efter överläggningar med mina kontakter inom gitarr industrin måste jag höja varningens finger mot att köpa gitarrer och basar från paul antonio tsais ebay affär då flera pågående processer pågår mot honom. Gitarrena han säljer är orginal men efter mycket slarv och undermåligt gjorda gitarrer från hans sida har dom flesta märkena övergett honom och hans fabrik i vietnam. Och förbjudit honom att sälja deras brands. Jag är ledsen för att jag inte fick info tidigare jag hade givetvis aldrig tipsat om jag visste detta. Nej nu skall danny gill lära mig att bli en bättre gitarr spelare och människa.
SadamJR Postat 28 september 2011 Postat 28 september 2011 Hej Nej nu skall danny gill lära mig att bli en bättre gitarr spelare och människa. Nån bra människa tror jag aldrig att du blir.
debatt Postat 28 september 2011 Trådstartare Postat 28 september 2011 lite ansats till toalett Har du hittat en tvål?
debatt Postat 28 september 2011 Trådstartare Postat 28 september 2011 Nej, nu skall danny gill lära mig att bli en bättre gitarr spelare och människa. Vem är Danny Gill?
ironman Postat 28 september 2011 Postat 28 september 2011 (redigerat) Vem är Danny Gill? Har problem med vissa skalor köpte en av hans dvd, väldigt bra lärare Edit skalor Redigerat 28 september 2011 av Henber77
Neosus Postat 28 september 2011 Postat 28 september 2011 Jag har fastnat med alla blues-skalor. Men jag tycker man kommer rätt så långt med det ändå. Han där i u-tuben spelade mest bara blues-licks fast fort. Coolt!
Neosus Postat 28 september 2011 Postat 28 september 2011 Fatta att få en helt egen stol i svenska akademin... i resten av sitt liv. Fatta va tråkigt! ....man måste ju får byta ut stolen ibland. 😱😑
debatt Postat 28 september 2011 Trådstartare Postat 28 september 2011 En del prat om spotify tydligen. Jag har varken Facebook, Spotify, Twitter eller Blogg. Vad finns det mer för skit som jag inte har? Nej just det, chat håller jag inte på med, bara studio forum och mail. Bambuser registrerade jag en gång, men sedan har jag aldrig varit där. 😆😏
Neosus Postat 28 september 2011 Postat 28 september 2011 Jag ser ingen anledning att hålla på med facebook. Vill jag någon något så ringer jag. Enkelt... 😑 ...fast de e kul att stalka andra. 😱
Recommended Posts