Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Nu helt plötsligt, som en blixt frÄn klar himmel, har mitt Cubase SX (okej visst det crackat) v2.2.0.33 börjat krasha. NÀr man startar det fungerar det i sisÄdÀr 10 min, Àven om det kan gÄ riktigt lÄngsamt allting man gör, men sedan helt plötsligt stannar det. ? Was?

Jag kör ReWire men jag tror det blir samma sak utan. SÄ vad kan det bero pÄ?

Annons
Postat

Jo du kan fÄ hjÀlp av mig. Kolla dina plugins, det Àr oftast de som strular. Testa att avaktivera plugins ur projektet tills det börjar fungera igen, sÄ brukar du kunna isolera problemet.

Postat
Crackade program Àr inget som du fÄr hjÀlp med pÄ detta forumet.

Eftersom jag egentligen Àr emot allt vad piratkopiering heter skulle jag antagligen inte svarat heller. Tack ÀndÄ.

Postat
Jo du kan fÄ hjÀlp av mig. Kolla dina plugins, det Àr oftast de som strular. Testa att avaktivera plugins ur projektet tills det börjar fungera igen, sÄ brukar du kunna isolera problemet.

Kul. Hade pÄ kÀnn att nÄgon i trotsÄldern skulle svara bara för att... ja, varför?

Postat
Kul. Hade pÄ kÀnn att nÄgon i trotsÄldern skulle svara bara för att... ja, varför?

KĂ€ft din paragrafryttare 🙂

Postat

Jag klistrade in dig och denna trĂ„den hĂ€r. Hoppas ok. 🙂

Postat

Jag klistrade in dig och denna trĂ„den hĂ€r. Hoppas ok. 🙂

Haha lugnt 🙂

• 2 veckor senare...
Postat
hör ru duu HackeÂź man. 🙁😄😄

Det var dĂ„ det, nĂ€r man finnig tonĂ„ring. Nu Ă€r jag vuxen, snĂ€ll och laglydig. 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.