Jump to content
Annons

Ny sedan en knapp månad


borgona (oregistrerad)

Recommended Posts

borgona (oregistrerad)

Hej!

Jag heter Daniel och väntar på min dator. Hehe. När jag väl har fått den, skall jag börja med att prova Ableton Live Lite, som medföljer mitt ljudkort, och lite senare ladda hem trialen för Cubase 6. Kommer inom en ganska snar framtid skaffa Cubase 6 Artist eller fullversionen. Annars har jag "lekt" lite i Magix Music Maker, vilket är ett program jag helst inte vill tala om.

Jag hoppas lära mig mycket om att skapa musik på elektronisk väg. Speciellt inom området filmmusik. Som en del kanske redan uppfattat, är jag ett ganska troget fan av Hans Zimmer.

Att skapa musik, och då framför allt filmmusik, är något jag är intresserad av, och ser som ett potentiellt arbete i framtiden. Som nog så väl underförstått, ligger filmer och musik inom området, mig väldigt kärt.

Tack för mig så länge, och jag hoppas lika mycket som ni, att ni skall få lite smakprov på vad jag har åstadkommit, när jag har kommit igång med skapandet.

Tack!

Redigerat av borgona
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...