KillwithSkill Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 (redigerat) . Redigerat 15 oktober 2011 av KillwithSkill
KillwithSkill Postat 10 maj 2011 TrÄdstartare Postat 10 maj 2011 Din inspelning Kill? Piiiz! /Crunch' Nope. Dom har vÀl lagt grunderna i In Flames studio. Sen meckat resten sjÀlva. Sen vet jag inte riktigt vart det Àr mixat. Bara att det Àr gjort i nÄt digitalt SSL. Och att dom inte sjÀlva har mixat. Vilket Àr bra. Blir lÀtt kalkon dÄ. Men dom Àr ju erfarna. Per Àr ju frÄn Da Buzz och HÄkan har ju gjort en hel del. SÄngaren kÀnner jag knappt till. Men bassisten Jimmy Àr en fd gammal granne. Och trummisen Markus kÀnner du sÀkert till dÄ han var med i Lambretta och lirade ihop med din nuvarande kompanjon Petter? Och ett försök till Psych Onation som aldrig blev nÄt med. Fast Ni kör vÀl nÄt nytt nu va? Fan glömmer alltid bort namnet. Med nÄn ny brud? Hon Villa Àr vÀl inte med lÀngre? LÄter köttigt det lilla jag hört!
Mojje Cruncher Andersson Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Nope. Dom har vĂ€l lagt grunderna i In Flames studio. Sen meckat resten sjĂ€lva. Sen vet jag inte riktigt vart det Ă€r mixat. Bara att det Ă€r gjort i nĂ„t digitalt SSL. Och att dom inte sjĂ€lva har mixat. Vilket Ă€r bra. Blir lĂ€tt kalkon dĂ„. Men dom Ă€r ju erfarna. Per Ă€r ju frĂ„n Da Buzz och HĂ„kan har ju gjort en hel del. SĂ„ngaren kĂ€nner jag knappt till. Men bassisten Jimmy Ă€r en fd gammal granne. Och trummisen Markus kĂ€nner du sĂ€kert till dĂ„ han var med i Lambretta och lirade ihop med din nuvarande kompanjon Petter? Och ett försök till Psych Onation som aldrig blev nĂ„t med. Fast Ni kör vĂ€l nĂ„t nytt nu va? Fan glömmer alltid bort namnet. Med nĂ„n ny brud? Hon Villa Ă€r vĂ€l inte med lĂ€ngre? LĂ„ter köttigt det lilla jag hört! Ă h fasen! Ăr det Novak pĂ„ trummor!? Undrade mest för det var bra tryck i virveln! Psych Onation poppade aldrig. Föll mellan stolarna tror jag!? Inte sĂ„ insatt i det. Sköna lĂ„tar dock. Nya med Petter dĂ€r jag bankar heter ju Maniquin med Emma Varg som sĂ„nglĂ€rka. Rockigt rök i den pipan ska du veta. Kul att lira med folk som Ă€r sĂ„ helvetes mycket bĂ€ttre musiker Ă€n en sjĂ€lv. Det Ă€r en ynnest! FĂ„r vĂ€l se hur lĂ„ngt vi kan ta det!? Kul musik dĂ€r i alla fall med Renegade 5!! Piiz Killer! /Cruncha'
KillwithSkill Postat 11 maj 2011 TrĂ„dstartare Postat 11 maj 2011 Ă h fasen! Ăr det Novak pĂ„ trummor!? Undrade mest för det var bra tryck i virveln! Psych Onation poppade aldrig. Föll mellan stolarna tror jag!? Inte sĂ„ insatt i det. Sköna lĂ„tar dock. Nya med Petter dĂ€r jag bankar heter ju Maniquin med Emma Varg som sĂ„nglĂ€rka. Rockigt rök i den pipan ska du veta. Kul att lira med folk som Ă€r sĂ„ helvetes mycket bĂ€ttre musiker Ă€n en sjĂ€lv. Det Ă€r en ynnest! FĂ„r vĂ€l se hur lĂ„ngt vi kan ta det!? Kul musik dĂ€r i alla fall med Renegade 5!! Piiz Killer! /Cruncha' Ja visst fan! Maniquin var det. JĂ€vlar, det satt lĂ„ngt inne i pannbenet đ Japp det Ă€r Nowak pĂ„ trummor.
Valle Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 JĂ€vligt najs lĂ„tar/musik! (Lyssnade pĂ„ deras hemsida.) Men â utan att mena det som nĂ„got negativt â lĂ„ter de inte himla mycket "30 Seconds To Mars"?
KillwithSkill Postat 11 maj 2011 TrĂ„dstartare Postat 11 maj 2011 JĂ€vligt najs lĂ„tar/musik! (Lyssnade pĂ„ deras hemsida.) Men â utan att mena det som nĂ„got negativt â lĂ„ter de inte himla mycket "30 Seconds To Mars"? Ja det kanske det gör. Tycker det lĂ„ter likt lite hĂ€r och dĂ€r. Typ R5 kör trevlig hĂ„rdrock. Men inget jag hoppar jĂ€mnfota av att fĂ„ höra. Bra metal men inte sĂ„ mkt mer. Det Ă€r för mig lite grĂ„zon. Mer 80-tals hĂ„rdrock eller kliv över till aggressivare, typ Slipknot, Pantera. Nu Ă€r det lite sĂ„sigt.
stratsvante Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Tkr renegade 5 lĂ„ter som allt annat pĂ„ bandit metal och det Ă€r troligtvis sĂ„ lĂ„ngt det kommer gĂ„... Inget illa menat men just den kanalen har gett liv till mĂ„nga band som lĂ„ter generellt sett likadant men det kanske bara Ă€r för att jag lyssnat alldeles för mycket pĂ„ den kanalen đ
perrock Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 ojoj ! Skit bra ! Ligger i min spotify lista nu ! đ (Alive)
JJMusik Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Sjukt schysst förutom uttalet som tyvÀrr Àr under all kritik
JJMusik Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Okej. Jag tycker kicken Àr störande stark i refrÀngen iaf (alive)
KillwithSkill Postat 11 maj 2011 TrÄdstartare Postat 11 maj 2011 Okej. Jag tycker kicken Àr störande stark i refrÀngen iaf (alive) Den Àr lite fult knÀppig. Syntetisk. Hade hellre sett en med mer klubba och botten. Vet att det Àr Slate-triggat...
stratsvante Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Den Ă€r lite fult knĂ€ppig. Syntetisk. Hade hellre sett en med mer klubba och botten. Vet att det Ă€r Slate-triggat... Som allt annat đ
JJMusik Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 TÀnkte direkt pÄ slate... vÀldigt amerikanskt - dundermycket klick och en hel del resonans kvar - allt annat bort-eq:at Menar absolut inget illa med det - bara konstaterar att slate lÄter sÄ...
KillwithSkill Postat 12 oktober 2011 TrÄdstartare Postat 12 oktober 2011 Vet att det Àr Slate-triggat... ....Ä dÀr sket jag ner mig totalt. Inte alls Slate. Utan 50/50% riktiga trummor och pÄlagt med addictive cp...förlÄt drums... Hit med pampers...
KillwithSkill Postat 9 februari 2012 TrĂ„dstartare Postat 9 februari 2012 Ăntligen lite hĂ„rdare..... Nytt skit! http://www.youtube.com/watch?v=ClEfKbbdpbc
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.