Jump to content
Annons

HJÄLP!rädda wav filer som inte spelar.


Liquid_6

Recommended Posts

Halloj!

Jag har på nåt jävla sätt lyckats klanta bort/raderat en mapp med massor med wav filer i.Har kunnat hitta mapparna och låtarna genom diverse filräddar program men när jag återställer dom

så kan dom inte spelas sen,dom känns igen som wav filer dock.Finns det nåt sätt att rädda filerna på?

Programmen jag använt är recuva,easus,och active undelete.Tacksam för svar

Redigerat av Liquid_6
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej,

Kasst läge, kan man säga. Du har givetvis lagrat de reparerade filerna på en annan disk än den som lagrar de raderade filerna? Det bästa recovery-programmet är Getdata Recover my files 4 - http://www.recovermyfiles.com/data-recovery-software-purchase.php. Fixar i princip allt, är bättre än Active Undelete. Dock får du hosta upp 70 USD, men det kanske det är värt för att få tillbaka filerna.

Lycka till,

Mattias

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Det är inte så att du kör Win XP och försöker spela upp filerna i Windows Mediaplayer?

Den klarar inte 24 bitars filer... har du provat att spela upp dom i cubase, iTunes eller Audacity?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nix pix,jag kör win 7 64 bitars och jag har testat cubase och ett antal olika mediaspelare.Namnen och filstorleken är korrekt på alla filer så dom är väl kanske korrupta på nåt vis 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...