Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Undrar hur fan jag tänkte igår då det kändes som en bra idé att stiga upp 5:30 för att springa nu på morgonen. 🤪

Var precis min tanke igår när jag läste det. xD

Annons
Postat

Men säg vart det där kommer ifrån då! Frågade ju häromdagen. Och va faen de betyder. 😛

De e norrländska. Du vet när man säger 7 fast man drar inåt.

Stöter ni på en norrlänning så ska ni fråga om det är dammit under sängen..

...eller ja ni lär väl inte stöta på nån norrlänning i sängkammarn.

Hur tänkte jag där? 🤪😆

Postat (redigerat)

Men säg vart det där kommer ifrån då! Frågade ju häromdagen. Och va faen de betyder. 😛

Menar du "Schuuu"?

Det är när norrlänningar liksom suger in luften och säger "jo" samtidigt på det där allmogesättet 😑😛

EDIT: Ninjad! Men för i helvete Memphis; har du aldrig hängt med en norrlänning eller sett Pistvakt på TV? 😛

Redigerat av CHAE
Postat (redigerat)

amehshitt! E de det ni menar!! xD

Min farsa e ju för fan norrlänning så e ju uppväxt me det uttrycket (samt andra). 😛 Men inte lätt att fatta i text på forum. :rolleyes:

Redigerat av Memphis
Postat

Var precis min tanke igår när jag läste det. xD

Alltså sånt där brukar funka bra för mig. Kan bli oerhört tjurig och disciplinerad. Men tydligen är jag inte riktigt där ännu. xD

Postat

Min farsa e ju för fan norrlänning så e ju uppväxt me det uttrycket (samt andra). 😛 Men inte lätt att fatta i text på forum. :rolleyes:

Men då e du ju halvnorrlänning...juh!

🥰

Postat

Alltså sånt där brukar funka bra för mig. Kan bli oerhört tjurig och disciplinerad. Men tydligen är jag inte riktigt där ännu. xD

Tjurigheten kommer med åldern och disciplinen kan du säkert köpa av någon ruffig dominatrix somk står i ett gathörn nära dig 🙂

Postat

Men då e du ju halvnorrlänning...juh!

🥰

ehm.. japp. 😊

🥰

Det kanske visar sig att ni i själva verket är halvbröder 😮😛

Postat

Tjurigheten kommer med åldern och disciplinen kan du säkert köpa av någon ruffig dominatrix somk står i ett gathörn nära dig 🙂

Jag menar väl mer att tjurighet är något jag kan jobba mig in i. Ålder har jag nog så det räcker och blir över. 😛

Postat

😄

Hade också gärna gjort sånt på morgonen men jag e verkligen ingen morgonmänniska, så blir på eftermiddagar istället. ☺️

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.