Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Helvete vad seg i skallen jag är idag. Fanimig halvfart på jobbet idag. Så sjukt mycket dödtid. Det var nästan så man önskade att man var tillbaka på akuten summer style med getingstick, hundbett, benbrott och fiskekrokar på intressanta ställen.

Redigerat av CHAE
Postat (redigerat)

Fiskapinnar är ju dundernajs!

Förresten; hur många syskon har Längstaianerna? Dingbats har ju en syrra vet jag men resten av er...?

Jag har en brorsa.

Redigerat av CHAE
Postat

Heeej förresten! 😄

Är på ovanligt gott humör, gått asbra på jobbet idag, börjar lära mig en hel del och får mer roligare uppgifter. Har kommit in mer i arbetetsgänget också. ☺️

Sen att jag en helt underbar tjej gör ju inte saken sämre. 🥰

Postat

4 brohs och one half sistah!

Från bålen och upp eller...? 😛

Kom igeeeeen, du visste att jag skulle!

Postat

Heeej förresten! 😄

Är på ovanligt gott humör, gått asbra på jobbet idag, börjar lära mig en hel del och får mer roligare uppgifter. Har kommit in mer i arbetetsgänget också. ☺️

Gött! ☺️😄

Postat

Heeej förresten! 😄

high%20five%20hi%205.jpg?__SQUARESPACE_CACHEVERSION=1237828020222

Postat

Gött! ☺️😄

[bild]

🥰

Från bålen och upp eller...? 😛

Kom igeeeeen, du visste att jag skulle!

hähä. 😛 Nä, tänkte aldrig så långt. 😄

Postat

Schuuu!

😄

Men säg vart det där kommer ifrån då! Frågade ju häromdagen. Och va faen de betyder. 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.