Jump to content
Annons

spock out!


Kludder

Recommended Posts

Tjena forumet!

David heter jag, är nitton år och har hållt på med musik sedan jag var ca 12 nånting.

Började med att plinka gitarr, plockade snabbt upp munspelet och upptäckte dur skalans underbara värld.

Efter det gick jag över i en hårdrocks period och startade metalband med allt vad det innebar (kedjor, hår, svett och sprit)

Slutade väl med hårdrocken när jag började gymnasiet kan jag tänka mig, upptäckte brass och peps.

Sedans dess har jag gjort i princip vad än som fallit mig in, men man kan väl säga att jag håller på med singer/songwriting.

Mina huvudinstrument skulle jag säga är min tramporgel, gitarr, munspel och sång, spelar en del theremin men det är svårt att använda som något annat än noise.

Har i ett år ungefär luskat runt på forumet och snappat upp en del, och gillar stämningen!

Om nån är sugen på att lyssna på vad jag håller på med så kan ni gå in och titta på min soundcloud profil, har dock bara en låt uppe.

http://soundcloud.com/david-scholander/ingenting-del-2

Må väl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...