HoboRec Postat 21 januari 2011 Postat 21 januari 2011 Musiken inspelad av mig. Filmad i Lettland av nÄgon jag inte minns. Redigerad av mig. http://www.youtube.com/watch?v=Hc1sxvbEOU0 SlÀpper nya plattan "PunkjÀvlar" 25e Februari! 1
Badertheinvader Postat 21 januari 2011 Postat 21 januari 2011 Omg! klockrent! dĂ€r satt man fredag sjukt bra lĂ„t och jĂ€vligt bra producerat skulle jag vilja sĂ€ga förutom att det distade pĂ„ slutet (?) det lĂ€t som det sen om det var nĂ„got som hĂ€nde hos mig det vet jag inte đ
HoboRec Postat 21 januari 2011 TrÄdstartare Postat 21 januari 2011 Har inte hört att det distar pÄ slutet, men det kan bero pÄ att jag drog pÄ "liveljudet" precis pÄ slutet. Kanske Àr youtube som peakar eller nÄgot sÄnt. Tack för uppmuntran hur som helst!
Naargrimh Postat 22 januari 2011 Postat 22 januari 2011 LÄter mycket bra =) Videon Àr mycket bra redigerad. Avskyr videos dÀr trummslag osv inte stÀmmer in med musiken.
sadomachine (oregistrerad) Postat 13 februari 2011 Postat 13 februari 2011 Tjockt fett med brett...., eller nÄt. Skitbra sÄng verkligen. Kanon helt enkelt.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.