Disobedient Postat 31 januari 2005 Postat 31 januari 2005 Har kollat jĂ€mförelserna och kan leva med att inte köra SX, men det Ă€r tvĂ„ saker som jag inte riktigt vet vad de Ă€r som SL saknar... * Adaptive and configurable track mixer * Extended mixer view Ăr de viktiga funktioner??
Majken Postat 31 januari 2005 Postat 31 januari 2005 "Ăr de viktiga funktioner??" Nej! đ Det handlar bara om att ha en utökad mixer dĂ€r man kan visa inserts och dylikt vilket ej Ă€r möjligt i SL. Kan vara lite bökigt till en början om man Ă€r van att kunna göra det men man lĂ€r sig snabbt att anvĂ€nda Edit VST fönstret eller Inspectorn. /Majken
Disobedient Postat 1 februari 2005 TrÄdstartare Postat 1 februari 2005 Aha, du menar att man inte kan se hela mixfönstret eller? Vad man har för inserts och sends och sÄ? Det finns en knapp i SX dÀr man kan utöka mixern pÄ höjden, Àr det det som saknas? Tack.
Majken Postat 1 februari 2005 Postat 1 februari 2005 Det finns en knapp i SX dÀr man kan utöka mixern pÄ höjden, Àr det det som saknas? Japp! /Majken
Disobedient Postat 1 februari 2005 TrÄdstartare Postat 1 februari 2005 Men, vart sköter man inserts och sends ifrÄn i SL dÄ?
Majken Postat 1 februari 2005 Postat 1 februari 2005 "Kan vara lite bökigt till en början om man Àr van att kunna göra det men man lÀr sig snabbt att anvÀnda Edit VST fönstret eller Inspectorn." /Majken
börnen (oregistrerad) Postat 2 februari 2005 Postat 2 februari 2005 Och hur mycket bÀttre Àr SL versus SE dÄ? Vad skulle jag fÄ om jag uppgraderade mig till SL?
maxmixmaster Postat 2 februari 2005 Postat 2 februari 2005 SX har surroundstöd ocksÄ, det har vÀl inte SL
Claes Holmerup Postat 2 februari 2005 Postat 2 februari 2005 Och hur mycket bÀttre Àr SL versus SE dÄ? Vad skulle jag fÄ om jag uppgraderade mig till SL? HÀr finns en jÀmförelse mellan SE, SL och SX: http://www.steinberg.net/WebVideo/Steinber...ison_en_35K.pdf - och sÄ en lista pÄ vad som har tillkommit i SX3, jÀmfört med SX2, som Àr med i ovanstÄende jÀmförelse: http://www.steinberg.net/WebVideo/cubasesx...uresEnglish.pdf
börnen (oregistrerad) Postat 2 februari 2005 Postat 2 februari 2005 Vad Àr det för skillnad pÄ SX och SL:s "VST engine 2.3" och den som finns i SE?
tryff Postat 2 februari 2005 Postat 2 februari 2005 Jag kÀnner mig inte begrÀnsad i SE...sÄ varför uppgradera?
Torre Postat 28 februari 2005 Postat 28 februari 2005 VARFĂR bara en undo/redogĂ„ng i SE? Otroligt frustrerande...
Claes Holmerup Postat 28 februari 2005 Postat 28 februari 2005 Man fĂ„r helt enkelt göra rĂ€tt frĂ„n början... đ Ărligt talat har jag aldrig anvĂ€nt Undo i mer Ă€n ett steg, trots att jag kör SX2 (ja - jag ska uppgradera sĂ„ smĂ„ningom...) - sĂ„ jag ser inte det som ett problem.
brojd Postat 28 februari 2005 Postat 28 februari 2005 Om jag bara hade haft en undo/redo nivĂ„ i mitt pro tools system skulle jag förmodligen blivit slaktad av arga musiker vars inspelningar jag slarvat bort. đ
Perew (oregistrerad) Postat 28 februari 2005 Postat 28 februari 2005 VARFĂR bara en undo/redogĂ„ng i SE? Otroligt frustrerande... NÀÀ det finns ju en undolista i SE dĂ€r du kan Ă„ngra typ allt du har Ă€ndrat pĂ„ under en session.
Torre Postat 1 mars 2005 Postat 1 mars 2005 Okej, visste inte đł. Har inte programmet utan lĂ€ste bara specsen
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.